Inhouden motor

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
El Martino
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Inhouden motor

Bericht door El Martino »

Het was van korte duur.. Stotteren tussen 1500 en 2000 toeren bij koude motor is weer terug... BALEN!! As. Maandag maar eens contact met Hans Sloot opnemen.. Kijken wat het dan kan zijn.
El Martino
Type auto: Golf MK6 GTI

Bericht door El Martino »

Een update....

Mijn gti heeft 1,5 week bij Hans Sloot " gelogeerd".

Het stotteren bleef de auto doen na de eerste reiniging. Hans heeft de auto uitgebreid onderzocht en het probleem is gelukkig opgelost!

Hij heeft er nieuwe bougie's in gedaan, een nieuw brandstoffilter en een nieuwe koelvloeistof sensor ( als ik het goed heb begrepen).

Auto vanmiddag opgehaald, stotteren bij koude motor is verholpen!!! Auto loopt erg goed, veel feller op het gas.

Vervolgens ff naar Duitsland gereden en op de autobahn ff uitgebreid getest en er bij de Aral superplus 102 ingegooid. Hij rijd perfect!

Vanaf nu gaat mijn gti niet meer naar de dealer maar naar Hans.
bluetiger
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5

Bericht door bluetiger »

Mooi man! Gelukkig redelijk simpel
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Glenne
Type auto: Golf VI GTI

Bericht door Glenne »

Even dit topic wat omhoog brengen ;)
Ik heb sinds een tijdje ook last van een inhoudende motor. Ik heb daarnet al een mail gestuurd naar Hans Sloot om even zijn mening te vragen.
Zijn alle problemen opgelost geraakt na je 2e bezoek aan Hans?
Merk je het verschil na de chemische reiniging en hoeveel was je in totaal kwijt bij Hans (als ik dit mag vragen)?
Sinds vandaag merk ik nu ook dat de motor aan het tikken is en dat baart mij zorgen :?
Jammer dat Hans Sloot voor mij 310km rijden is, maar zou het er zeker voor over hebben ;)
Golf VI GTI
Bluepower
Type auto: 2010 Audi TTS

Bericht door Bluepower »

Glenne schreef:Even dit topic wat omhoog brengen ;)
Ik heb sinds een tijdje ook last van een inhoudende motor. Ik heb daarnet al een mail gestuurd naar Hans Sloot om even zijn mening te vragen.
Zijn alle problemen opgelost geraakt na je 2e bezoek aan Hans?
Merk je het verschil na de chemische reiniging en hoeveel was je in totaal kwijt bij Hans (als ik dit mag vragen)?
Sinds vandaag merk ik nu ook dat de motor aan het tikken is en dat baart mij zorgen :?
Jammer dat Hans Sloot voor mij 310km rijden is, maar zou het er zeker voor over hebben ;)
Je kunt natuurlijk ook een chemische reiniging laten doen dichter bij jou in de buurt, zal waarschijnlijk precies hetzelfde zijn wat Hans doet.. En een nieuw luchtfilter, bougies en brandstoffilter kan iedere garage voor je doen(en waarschijnlijk ook diegene die de chemische reiniging doet)..
En mogelijk nog goedkoper ook?
bzb

Bericht door bzb »

ketting tikken heeft wel aardig prio, zeker op een pre 2011 gti
Glenne
Type auto: Golf VI GTI

Bericht door Glenne »

Ik heb net een afspraak gemaakt om de wagen zijn jaarlijkse onderhoudsbeurt te geven en eens te kijken naar het getik.
Hopelijk volgende week terug in orde
Golf VI GTI
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”