RNS510 Firmware en Kaarten UPDATE
RNS510 Firmware en Kaarten UPDATE
Hallo,
ik zou heel graag m'n RNS510 willen updaten omdat ik mijn RNS in het Poolse taal wil instellen. Helaas heb ik waarschijnlijk een te oude firmware versie om dat te doen. Nu heb ik heel veel gezocht en gelezen hoe ik dat het best kan doen. Maar ik denk dat ik het hier het best kan vragen. Ook rijd ik vaak naar Polen waar niet alle wegen met mijn navigatie kloppen, dus denk dat m'n kaarten ook zijn verouderd.
Waarschijnlijk voordat jullie me kunnen helpen moeten jullie weten welke versies mijn RNS nu bezit. IK heb geprobeerd om de knop "setup" lang in te houden maar daar krijg ik alleen FM en AM te zien.
Heb ik voor het branden nog een speciale dvd nodig? Zoals Verbatim DVD(-/+)R Double Layer 8.5Gb 8X of iets ?
Kan ik m'n RNS bricken? Zoja, is het ook weer mogelijk om te debricken? En wat kan er allemaal mis gaan?
Werkt alles weer goed na het updaten? Achteruitrijcamera enz. ?
Is het mogelijk om de Europa West V12 te installeren zonder de FW update?
Alvast bedankt voor jullie hulp,
WhiteR
ik zou heel graag m'n RNS510 willen updaten omdat ik mijn RNS in het Poolse taal wil instellen. Helaas heb ik waarschijnlijk een te oude firmware versie om dat te doen. Nu heb ik heel veel gezocht en gelezen hoe ik dat het best kan doen. Maar ik denk dat ik het hier het best kan vragen. Ook rijd ik vaak naar Polen waar niet alle wegen met mijn navigatie kloppen, dus denk dat m'n kaarten ook zijn verouderd.
Waarschijnlijk voordat jullie me kunnen helpen moeten jullie weten welke versies mijn RNS nu bezit. IK heb geprobeerd om de knop "setup" lang in te houden maar daar krijg ik alleen FM en AM te zien.
Heb ik voor het branden nog een speciale dvd nodig? Zoals Verbatim DVD(-/+)R Double Layer 8.5Gb 8X of iets ?
Kan ik m'n RNS bricken? Zoja, is het ook weer mogelijk om te debricken? En wat kan er allemaal mis gaan?
Werkt alles weer goed na het updaten? Achteruitrijcamera enz. ?
Is het mogelijk om de Europa West V12 te installeren zonder de FW update?
Alvast bedankt voor jullie hulp,
WhiteR
| VW Golf MK6 R20 | 2011 | 271PK & 350NM | DSG | Candy White |

Re: RNS510 Firmware en Kaarten UPDATE
ik zou eieren voor mn geld kiezen en het door de experts hier op t forum laten doen
- John
- Type auto: Golf MK7 GTI
Waarom wil je hem in de Poolse taal hebben?
Je spreekt toch Nederlands?
Baarlo '97..'98
Worthersee '06.'07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'17.'18.'19
Wolfsburg '08.'13
Edition38 '07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'18.'19
Worthersee '06.'07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'17.'18.'19
Wolfsburg '08.'13
Edition38 '07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'18.'19
Haha beetje off-topic maar ik ben Pools. Spreek en schrijf vloeiend pools. En heb soms het poolse taal nodig in m'n navigatie...John schreef:Waarom wil je hem in de Poolse taal hebben?

Zit met het zelfde! Heb sinds vrijdag een Mk6 GTI in bezit maar navigatiesoftware/kaarten ontbreekt!
- jwbakkenes
- Type auto: BMW 550i
Staffpride een PB sturen en dan word je snel geholpen. Ik heb goede ervaringen , zoals meerdere hier.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem
Jan Willem
Vorige week heeft Staffpride de firmware voor mijn RNS510 geüpdatet naar de laatste firmware versie en daarbij direct kaartensoftware V12 (West-Europa) geïnstalleerd. De nieuwe firmware werkt een stuk sneller en de spraakmodule is nu ook actief.
JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
Dit laat ik binnenkort ook bij Erwin doen.HS2005 schreef:Vorige week heeft Staffpride de firmware voor mijn RNS510 geüpdatet naar de laatste firmware versie en daarbij direct kaartensoftware V12 (West-Europa) geïnstalleerd. De nieuwe firmware werkt een stuk sneller en de spraakmodule is nu ook actief.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Dan ga ik even met staffpride contact opnemen! Bedankt!

Dat ga ik ook eens doen 
Oude kaarten van 2010 heb ik nog (rns 310).

Oude kaarten van 2010 heb ik nog (rns 310).
Heb dus helaas nog steeds geen berichtje gehad van @staffpride ... Zelf maar een beetje gezocht en erachter gekomen dat het verschill tussen de A,B en de C versie de knopjes recht boven zijn. Nu nog alleen de software zoeken.