Rns 510 B

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Toedoe
Type auto: Golf V GT

Rns 510 B

Bericht door Toedoe »

Goedenavond,

Na het lang checken op golfgtiforum voor aanvullende informatie over Volkswagen en dergelijken, heb ik besloten om een account aan te maken voor het volgende waar ik niet uit kan komen.

Ik heb een golf gt 1.4 tsi met 170pk van bj 2006. Ik heb laats een rns 510 gekocht en erin gezet. Het betreft een B versie. En ik wil dit graag updaten naar versie 1300. Ik heb nu versie 1200 erop zitten, dit was onderdeel van de downgrade, wat me 50€ had gekost, mbt de powerdrain syndroom (ik had software 26xx erop gezet).

Echter heb ik dit talloze keren al geprobeerd te doen en of de software 1300 die ik download klopt niet op internet, (virus of incompleet of weetikveel wat) of de rns 510 pakt de cd niet dvd-r en cd-r. All met al ben ik heel lang bezig om dit voor elkaar te krijgen en mooi niet dat ik weer 50€ betalen voor een klein beetje werk. Het begint mn neus uit te komen en vandaar dat ik heb besloten om het hier te proberen.
Heeft iemand een juiste link/cd met software 1300 erop voor mij aub?
Alvast bedankt!
Toedoe

Re: Rns 510 B

Bericht door Toedoe »

Helemaal niemand? :(
Patrick B
Type auto: Golf MK5 GTI

Bericht door Patrick B »

Kijk maar eens op deze site.

http://www.rnsfirmware.com/
Groetjes Patrick

--------------------------------------------------------------------------
Ziet er uit als de brandweer en gaat als de brandweer.

VW Golf V GTI Tornadorood / JD stage2 (287,6pk/407.6nm) / DSG Stage 1 / Carbonio air intake / 3" downpipe
Toedoe

Bericht door Toedoe »

Nee ook niet. Had er trouwens al op gekeken. Waarschijnlijk had ik gedroomd over versie 1300.
Toch bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”