Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Van sommigen heb ik feedback gehad op de verstuurde A4'tjes, waarvoor dank. Hierbij waren ook enkelen die mij attendeerden op het feit dat ze met een 'special edition' rijden. Aangezien ik van de aanwezigenlijst ben uitgegaan op de 1e pagina van dit topic heb ik dit niet vermeld op het A4'tje. Vanavond of morgen zal ik degenen met bijvoorbeeld een edition 30 of 240 een nieuw A4'tje sturen waarin dit alsnog is verwerkt.
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
Nigel-R32 schreef:Van sommigen heb ik feedback gehad op de verstuurde A4'tjes, waarvoor dank. Hierbij waren ook enkelen die mij attendeerden op het feit dat ze met een 'special edition' rijden. Aangezien ik van de aanwezigenlijst ben uitgegaan op de 1e pagina van dit topic heb ik dit niet vermeld op het A4'tje. Vanavond of morgen zal ik degenen met bijvoorbeeld een edition 30 of 240 een nieuw A4'tje sturen waarin dit alsnog is verwerkt.
Ik heb dit niet op de presentielijst er bij vermeld omdat niet iedereen het in zijn profiel heeft staan en ik geen zin had om alle voorstel topic's op te zoeken
Nigel-R32 schreef:Van sommigen heb ik feedback gehad op de verstuurde A4'tjes, waarvoor dank. Hierbij waren ook enkelen die mij attendeerden op het feit dat ze met een 'special edition' rijden. Aangezien ik van de aanwezigenlijst ben uitgegaan op de 1e pagina van dit topic heb ik dit niet vermeld op het A4'tje. Vanavond of morgen zal ik degenen met bijvoorbeeld een edition 30 of 240 een nieuw A4'tje sturen waarin dit alsnog is verwerkt.
Ik heb dit niet op de presentielijst er bij vermeld omdat niet iedereen het in zijn profiel heeft staan en ik geen zin had om alle voorstel topic's op te zoeken
Begrijp ik Degenen die mij een bericht hebben gestuurd krijgen het sowieso en waar het in het profiel staat natuurlijk ook.
Anders verneem ik graag een reactie van diegene waar het niet volledig op het A4'tje staat en tevens niet vermeld staat op hun profiel.
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
@Nigel
Ik wilde je ook nog even melden dat ik een Edition 30 heb
Je hebt er veel werk van gemaakt, je had een standaard format kunnen maken die iedereen zelf aanvult. Ik pas de Ed30 zelf nog even aan. Bedankt voor je A4-tje.