Forum Meeting 26 April McDonalds Nieuwegein! Upd: 22/4!!
Re: Forum Meeting 26 April McDonalds Nieuwegein! Upd: 01/4!!
die oranje gti heb ik in het echt nog vandaag gezien,dat bedrijf ligt namelijk erg in de buurt.
het is wel apart maar niet mijn ding,die wagen valt gelijk op met dat fel oranje tussen de andere wagens
het is wel apart maar niet mijn ding,die wagen valt gelijk op met dat fel oranje tussen de andere wagens
Ik vind dat oranje altijd meer iets voor een Focus RS of ST.. Daar staat het wel aardig bij. Maar we zullen zien, misschien duikt er ineens een oranje Golf GTI op bij de meetingrobskie schreef:die oranje gti heb ik in het echt nog vandaag gezien,dat bedrijf ligt namelijk erg in de buurt.

Heren ik heb nog even een aparte vraag.
Naast de GTI heb ik nog een hobby en zou graag nog een keer samen op de foto zetten.
Ik wil al een tijd een foto maken van mijn gti met daarboven mijn Logo 700
inverted ( op ze kop) hangend boven mijn ED30.
Nu zie ik wel eens fotos hier voorbij komen die erg mooi zijn.
Heb het zelf eens geprobeerd met telefoon maar dat is geen succes.
Is er zondag iemand aanwezig met een goede camera die dit eens zou willen
proberen.
Naast de GTI heb ik nog een hobby en zou graag nog een keer samen op de foto zetten.
proberen.
Er zijn er een aantal met goede camera's aanwezig, Hart Photography en Nigel Bennis Photography zijn aanwezig. Zie pagina 1 voor meer informatie. Ik denk dat het dan wel goed moet komen met de foto's.
Wel hoop ik dat het weer een beetje mee werkt, momenteel geven ze regen op voor zondag...
Zaterdag/zondag ochtend iedereen zeker aan de poets?
Wel hoop ik dat het weer een beetje mee werkt, momenteel geven ze regen op voor zondag...

Stuur even een pb en laat weten wat je precies wilt. Dit kunnen we dan bespreken/uitvoeren bij de meeting!BASK04 schreef:Heren ik heb nog even een aparte vraag.
proberen.
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG
www.tymenhart.com
www.tymenhart.com
Hi,
Heb me zojuist geregistreerd voor jullie forum. Vanaf morgen zijn mn vriend en ik trotse eigenaar van een Golf 4 GTI
. We zijn graag bij de meeting van zondag!
Heb me zojuist geregistreerd voor jullie forum. Vanaf morgen zijn mn vriend en ik trotse eigenaar van een Golf 4 GTI

- sanka2378
- Type auto: Golf MK5 GTI DSG
Mooi aantal aanwezigen.
Zet er nog maar 1tje bij, zal er ook zijn...
Zet er nog maar 1tje bij, zal er ook zijn...
> VAG*FORCE < DVX Stage 4 @ 377.8pk / 466nm
-
- Type auto: MK7 GTI JD 1 266pk
- Contacteer:
Ik kom ook even langs naar die mooie GTI's van jullie kijken. Maar wel in mijn Polo.
Ben erg benieuwd of mijn vorige GTI ed30 er ook tussen staat.
Ben erg benieuwd of mijn vorige GTI ed30 er ook tussen staat.
Groet, Ralf
Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1
Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1
Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
Leuk Ralf! Kunnen we jouw Polo ook gelijk eens aanschouwen 

Re: Forum Meeting 26 April McDonalds Nieuwegein! Upd: 22/4!!
Update:
De tijd is omgevlogen want we zijn er bijna! Aankomende zondag is het dan zo ver en komen we allemaal bij elkaar met onze mooie bolides! Wat betreft de weersvoorspellingen is het de laatste week helaas een beetje achteruit gegaan. Kwa temperatuur zitten we goed (+- 18 graden), echter is er die dag wel een hoge kans op neerslag. Laten we hopen dat dit gewoon bij een bui blijft en dat het geen constante dag van regen is. Als we de voorspellingen moeten geloven zal dit wel goed komen want er is ook zon voorspeld!
Tevens zijn er een hoop vragen/opmerkingen gekomen over wie bij wie wilt gaan staan. Dit in verband met de verschillende types die zondag aanwezig zullen zijn. Ik stel voor dat iedereen niet zomaar de auto even neer gaat zetten bij aankomst maar zich eerst even bij mij komen melden zodat we een beetje inzichtelijk kunnen maken dat we bepaalde types bij elkaar kunnen gaan plaatsen. Ik denk dat dit ook de mooiste beelden gaat geven voor het foto + film materiaal wat er gemaakt gaat worden. Ik zou hier misschien nog wat input vanuit jullie kant van willen ontvangen wat we hier het beste mee kunnen doen. We hebben namelijk de R's, GTI's & GTI Edition's. Willen we een opstelling maken MK5/6/7 of willen we een opstelling maken R/GTI/Editions?
Als er nog directe vragen naar mij toe zijn kun je me een PB'tje sturen!
Tot zondag!
De tijd is omgevlogen want we zijn er bijna! Aankomende zondag is het dan zo ver en komen we allemaal bij elkaar met onze mooie bolides! Wat betreft de weersvoorspellingen is het de laatste week helaas een beetje achteruit gegaan. Kwa temperatuur zitten we goed (+- 18 graden), echter is er die dag wel een hoge kans op neerslag. Laten we hopen dat dit gewoon bij een bui blijft en dat het geen constante dag van regen is. Als we de voorspellingen moeten geloven zal dit wel goed komen want er is ook zon voorspeld!
Tevens zijn er een hoop vragen/opmerkingen gekomen over wie bij wie wilt gaan staan. Dit in verband met de verschillende types die zondag aanwezig zullen zijn. Ik stel voor dat iedereen niet zomaar de auto even neer gaat zetten bij aankomst maar zich eerst even bij mij komen melden zodat we een beetje inzichtelijk kunnen maken dat we bepaalde types bij elkaar kunnen gaan plaatsen. Ik denk dat dit ook de mooiste beelden gaat geven voor het foto + film materiaal wat er gemaakt gaat worden. Ik zou hier misschien nog wat input vanuit jullie kant van willen ontvangen wat we hier het beste mee kunnen doen. We hebben namelijk de R's, GTI's & GTI Edition's. Willen we een opstelling maken MK5/6/7 of willen we een opstelling maken R/GTI/Editions?
Als er nog directe vragen naar mij toe zijn kun je me een PB'tje sturen!
Tot zondag!

het mooiste is denk ik van laag naar hoog, op type, velgmaat en dat weer op alfabetische volgorde
nee t maakt mij geen hol uit waar ik parkeer

- Nigel-R32
- Type auto: AMG GT S en MK6 GTI
- Contacteer:
Alles na meten met een meetlintjebzb schreef:het mooiste is denk ik van laag naar hoog, op type, velgmaat en dat weer op alfabetische volgordenee t maakt mij geen hol uit waar ik parkeer

AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun
Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily
Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht
Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht
Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
Ik zou het niet te moeilijk maken, gewoon neerzetten op volgorde van moment van aankomst...Nigel-R32 schreef:Alles na meten met een meetlintjebzb schreef:het mooiste is denk ik van laag naar hoog, op type, velgmaat en dat weer op alfabetische volgordenee t maakt mij geen hol uit waar ik parkeer
Mij maakt het eerlijk gezegd ook niet uit. Wel weet ik van een 'R' meeting, ooit in Duitsland dacht ik, dat ze het op kleur hadden gesorteerd. Dat zag er wel super uit. Ik ben benieuwd wat anderen voor ideeën hebben..

Precies, kan ook gewoon gedaan worden. Voor mij persoonlijk maakt het me ook niets uit. Als er speciale wensen zijn voor mooie kiekjes kunnen er altijd even een paar bij elkaar gezet worden
Zet mij ook maar op de lijst! Kom even kijken.
Uitgaande van de lijst op pagina 1 onderstaand een lijst met personen die met een R serie verschijnen:Nigel-R32 schreef:bzb schreef:Wel weet ik van een 'R' meeting, ooit in Duitsland dacht ik, dat ze het op kleur hadden gesorteerd. Dat zag er wel super uit. Ik ben benieuwd wat anderen voor ideeën hebben..
MK V serie
Nigel-R32 - Golf V R32
73GTI - Golf V R32
wjb#222 - Golf V R32
MK VI serie
Fi... - Golf VI R
FGT - Golf VI R
HS2005 - Golf VI R
WhiteR - Golf VI R
MK VII serie
bertusGTI - Golf VII R
KeesJ - Golf VII R
Het maakt mij persoonlijk niet uit of mijn wagen tussen de R's, GTI's, Polo's etc. staat. Het gaat mij die dag om de mensen, de gezelligheid en het verhaal achter hun wagen

JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
- Nigel-R32
- Type auto: AMG GT S en MK6 GTI
- Contacteer:
Daar gaat het mij dus ook om, tenslotte zijn we allemaal liefhebbers voor snelle en mooie VW'sHS2005 schreef:Het maakt mij persoonlijk niet uit of mijn wagen tussen de R's, GTI's, Polo's etc. staat. Het gaat mij die dag om de mensen, de gezelligheid en het verhaal achter hun wagenNigel-R32 schreef:bzb schreef:Wel weet ik van een 'R' meeting, ooit in Duitsland dacht ik, dat ze het op kleur hadden gesorteerd. Dat zag er wel super uit. Ik ben benieuwd wat anderen voor ideeën hebben..

AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun
Prima, lijkt me duidelijk! We sluiten gewoon netjes aan bij aankomst, gedurende de dag zullen we wel een beetje gaan schuiven als er foto's gemaakt gaan worden!
-
- Type auto: Golf MK7 GTI
Michael jaspers mk7 gti
Ik ben ook aanwezig met de Golf iv GTI 25jahre

Daily: Golf MK5 GTI DSG
Hobby: Golf MK2 GTI Wolfsburg Edition 16V PL
Hobby: Golf MK2 GTI Wolfsburg Edition 16V PL
- SjoerdB
- Type auto: Golf 5 GTI ED30
- Contacteer:
Wat denk je zelf? Het onderstaande is zojuist binnen gekomen. Morgenvroeg inderdaad de auto wassen, kleien, polijsten, voorzien van PB Black Hole (die op was) en de nieuwe Gyeon CanCoat!jochemstr schreef:Er zijn er een aantal met goede camera's aanwezig, Hart Photography en Nigel Bennis Photography zijn aanwezig. Zie pagina 1 voor meer informatie. Ik denk dat het dan wel goed moet komen met de foto's.

Current: Volkswagen Golf 5 GTI Edition 30 @ 339,5pk/448,9Nm
Ex: Opel Astra GTC 1.9CDTi / Seat Ibiza 6k2 1.9TDi / Seat Ibiza 6k 1.9D
Ex: Opel Astra GTC 1.9CDTi / Seat Ibiza 6k2 1.9TDi / Seat Ibiza 6k 1.9D
Dat durf ik zelf dus echt niet aan, ben bang dat ik m'n GTI tot aan het onderstel weg polijstSjoerdB schreef:Wat denk je zelf? Het onderstaande is zojuist binnen gekomen. Morgenvroeg inderdaad de auto wassen, kleien, polijsten, voorzien van PB Black Hole (die op was) en de nieuwe Gyeon CanCoat!jochemstr schreef:Er zijn er een aantal met goede camera's aanwezig, Hart Photography en Nigel Bennis Photography zijn aanwezig. Zie pagina 1 voor meer informatie. Ik denk dat het dan wel goed moet komen met de foto's.
Zaterdag/zondag ochtend iedereen zeker aan de poets?![]()

Toch maar eens in gaan verdiepen zodat ik dit zelf ook allemaal kan...
-
- Type auto: Golf1GTI+Golf7R
Zo.... Vandaag poetsdag met Ron poetskanon
Gr. beRtus

Gr. beRtus
[O===GTI=O]
Uu=R====uU
Golf 1 GTI
Golf 7 R dsg
Uu=R====uU
Golf 1 GTI
Golf 7 R dsg
- gti240edition
- Type auto: Golf 7R reflex
Onder het mon van, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
+ nog 1 introducee ,dus in totaal 2 introduce's
1 golf 5 Gti
1 golf 6 Gti
Gr Bryan
+ nog 1 introducee ,dus in totaal 2 introduce's
1 golf 5 Gti
1 golf 6 Gti
Gr Bryan
Sold: Gti 240 edition
Sold: mk6 Gti
Sold: mk7 R lapiz
Sold: mk7 R reflex 418pk