Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het gonst nu toch echt wel vanuit de VW hoek dat de R400 toch wel gaat komen. Levering zou tegen het einde van dit jaar gaan plaatsvinden. Mooi, kan ik nog even een beetje gaan sparen.
Edition30 schreef:Het gonst nu toch echt wel vanuit de VW hoek dat de R400 toch wel gaat komen. Levering zou tegen het einde van dit jaar gaan plaatsvinden. Mooi, kan ik nog even een beetje gaan sparen.
Edition30 schreef:Het gonst nu toch echt wel vanuit de VW hoek dat de R400 toch wel gaat komen. Levering zou tegen het einde van dit jaar gaan plaatsvinden. Mooi, kan ik nog even een beetje gaan sparen.
Ik ook...een beetje erg sparen ben ik bang
Wat zou zo'n grap kosten ? (59k)
Er werden in het verleden bedragen genoemd van rond de € 75.000,00 (inclusief btw en bpm, dat dan weer wel). We gaan het zien, zal wel iets worden in de trant van "wat de gek ervoor geeft". Het is een publiekstrekker en geen massaproduct waaraan verdient moet worden, dus zal de auto niet scherp in de markt worden gezet denk ik.
bzb schreef:die schijnt ook aardig bescheten te rijden, al maakt het gros toch geen gebruik van een dynamische rijstijl
Nou toen die net uitkwam was iedereen lyrisch, incl de pers en nu ineens rijdt ie bescheten. Ik geloof er niets van en ben erg nieuwschierig hoe ie in werkelijkheid stuurt.
Denk overgins dat de R400 qua prijs wel richting de 65k zal gaan. Ik heb dus nog even te gaan
bzb schreef:die schijnt ook aardig bescheten te rijden, al maakt het gros toch geen gebruik van een dynamische rijstijl
Nou toen die net uitkwam was iedereen lyrisch, incl de pers en nu ineens rijdt ie bescheten. Ik geloof er niets van en ben erg nieuwschierig hoe ie in werkelijkheid stuurt.
Denk overgins dat de R400 qua prijs wel richting de 65k zal gaan. Ik heb dus nog even te gaan
Rijdt superrrrrrrrr zo'n A45 is alleen stug zoals audi maar qua power komt golf niet in de buurt sterker nog weet t wel zeker !!
R400 schreef:
Rijdt superrrrrrrrr zo'n A45 is alleen stug zoals audi maar qua power komt golf niet in de buurt sterker nog weet t wel zeker !!
Vreemd dat ze dan tijdens vergelijkingstesten tussen VAG en een A45 het gevoel niet hadden over 60pk minder te beschikken. Meer nog...de A45 zit met zo'n turbogat dat die ondanks +60pk het knap lastig geeft tegen een 7R. Bij natte omstandigheden komt de A45 al helemaal niet in de buurt.