Advies alternatief voor Golf 6 GTI

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
VroemTFSI

Re: Advies alternatief voor Golf 6 GTI

Bericht door VroemTFSI »

Een BMW 1-serie van de eerste serie is kneiterhard geveerd.Je moet zeker eerst even gaan rijden om te weten of je dat prettig vindt. Het is wel een heerlijke stuurmansauto. Overigens vind ik dat je gewoon GTI moet blijven rijden. Ik heb me ook gek laten maken en ben in een Audi A4 terecht gekomen. Je wil niet weten hoe vaak ik een traantje wegpink als ik een GTI VII zie rijden... Had ik maar, had ik maar, had ik maar......................
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
sitechris
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Bericht door sitechris »

GTI_MaRsS-72 schreef:Misschien dat ik me toch ook ga richten/oriënteren op een 2e handse BMW 1 of 3 serie uit 2009 ofzo.
BMW 3 serie is heel erg fijn. Uiteraard met zescilinder en probeer de Facelift versie te scoren, alhoewel die mogelijk boven budget is. Fijnste blok is mss wel de 330i. Lekker atmo blazen :)
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
GTI_MaRsS-72
Type auto: Golf 6 GTI

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

VroemTFSI schreef:Een BMW 1-serie van de eerste serie is kneiterhard geveerd.Je moet zeker eerst even gaan rijden om te weten of je dat prettig vindt. Het is wel een heerlijke stuurmansauto. Overigens vind ik dat je gewoon GTI moet blijven rijden. Ik heb me ook gek laten maken en ben in een Audi A4 terecht gekomen. Je wil niet weten hoe vaak ik een traantje wegpink als ik een GTI VII zie rijden... Had ik maar, had ik maar, had ik maar......................
Ik snap je maar al die stress die ik nu heb is ook niet goed voor me.
GTI_MaRsS-72

Hoe zijn de Seats en zijn deze ook diefstalgevoelig? Ik bedoel moet ik me dan ook zorgen maken dat ze de koplampen jatten e.d.

Ik overweeg overigens om een proefrit te maken met een Renault Clio RS uit 2013. Alleen vind ik op voorhand het interieur wel een klein beetje plastic/cheap.
maRRRtinus
Type auto: Audi TTS comp 500

Bericht door maRRRtinus »

GTI_MaRsS-72 schreef:
eddiea schreef:Lomp? Zo'n focus is pas lomp.
Wist niet dat je kwaad werd :mrgreen: Misschien heb ik me een beetje ongelukkig uitgedrukt. Ik bedoel dus eigenlijk dat ik zo'n Megane RS te groot/lang, zwaar en log vind (in zijn totaliteit). Dat neemt niet weg dat ik het wel een toffe bak vind.
Idd zeg, die Megane is wel alles behalve lomp en zou me niet verbazen als ie korter is als die focus (die je toch al gekocht hebt) En die Megane is ook echt een toffe bak, als ik een wagen erbij zou kunnen hebben zou die zeker in aanmerking komen.
GTI_MaRsS-72

maRRRtinus schreef:
GTI_MaRsS-72 schreef:
eddiea schreef:Lomp? Zo'n focus is pas lomp.
Wist niet dat je kwaad werd :mrgreen: Misschien heb ik me een beetje ongelukkig uitgedrukt. Ik bedoel dus eigenlijk dat ik zo'n Megane RS te groot/lang, zwaar en log vind (in zijn totaliteit). Dat neemt niet weg dat ik het wel een toffe bak vind.
Idd zeg, die Megane is wel alles behalve lomp en zou me niet verbazen als ie korter is als die focus (die je toch al gekocht hebt) En die Megane is ook echt een toffe bak, als ik een wagen erbij zou kunnen hebben zou die zeker in aanmerking komen.
Zoals ik al zei vind ik die Megane ook een toffe bak en ik heb nog niets gekocht.

By the way ik zou het moeten Googelen maar ik denk niet dat een Focus net zo groot/lang is als de Megane.
Edition30
Type auto: Edition 30

Bericht door Edition30 »

Je kan ook de Golf GTI ombouwen naar een gewone Golf, slowmotion type. Alleen de buitenkant uiteraard. Vast wel iemand te vinden die zijn slowmotion wilt ombouwen naar een GTI lookalike. Zo rijd je wel in een GTI, maar een stuk minder opvallend ;)
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
ferry
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Bericht door ferry »

Edition30 schreef:Je kan ook de Golf GTI ombouwen naar een gewone Golf, slowmotion type. Alleen de buitenkant uiteraard. Vast wel iemand te vinden die zijn slowmotion wilt ombouwen naar een GTI lookalike. Zo rijd je wel in een GTI, maar een stuk minder opvallend ;)
Is wel een idee!

Alleen als het zo zou moeten zou het van mij in ieder geval einde golf rijden zijn.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
GTI_MaRsS-72

ferry schreef:
Edition30 schreef:Je kan ook de Golf GTI ombouwen naar een gewone Golf, slowmotion type. Alleen de buitenkant uiteraard. Vast wel iemand te vinden die zijn slowmotion wilt ombouwen naar een GTI lookalike. Zo rijd je wel in een GTI, maar een stuk minder opvallend ;)
Is wel een idee!

Alleen als het zo zou moeten zou het van mij in ieder geval einde golf rijden zijn.
Het is een idee maar dan ben ik echt verkeerd bezig. Veel geld uitgeven om mijn mooie GTI lelijk te maken?
bzb

Bericht door bzb »

en halogeen lampen downgrade voor je gti een oplossing?
GTI_MaRsS-72

bzb schreef:en halogeen lampen downgrade voor je gti een oplossing?
Misschien een oplossing maar ik wil mijn mooie GTI niet downgraden. En dan jatten ze wel wat anders of misschien wel de hele auto.
Timmy
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Bericht door Timmy »

Heb hetzelfde als ts. Ben momenteel ook bezig met het zoeken voor een vervanger. Bmw 114, 116 of 118i van het nieuwe type hebben allemaal hetzelfde blok, die naar 220 pk gechipt kan worden ;)
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
Golfnoob
Type auto: Golf MK6 GTI

Bericht door Golfnoob »

Honda accord 2.4?
Je vind ze nog met weinig km's, zijn comfortabel en niet te schreewerig. Plus Honda is goedkoop in onderhoud. Ook geen turbo gezever en tis een honda, da krijg je niet kapot
Mk 6 GTI DVXPerformance stage 1/ 412nM 280PK
maRRRtinus
Type auto: Audi TTS comp 500

Bericht door maRRRtinus »

Golfnoob schreef:Honda accord 2.4?
Je vind ze nog met weinig km's, zijn comfortabel en niet te schreewerig. Plus Honda is goedkoop in onderhoud. Ook geen turbo gezever en tis een honda, da krijg je niet kapot
Goede suggestie, zou in die klasse ook op mijn lijstje staan. Type S.
GTI_MaRsS-72

Bedankt voor de suggestie maar Honda spreekt mij totaal niet aan :oops:
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”