Tellerunit inleren

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Yuri-tst
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Tellerunit inleren

Bericht door Yuri-tst »

Hoi Allemaal,

Ik heb een scirocco uit 2009 en wil graag een scirocco R tellerunit erin zetten. Als ik de teller aansluit gaat die wel aan, maar als ik de auto start, slaat die gelijk af. Ik heb hem laten uitlezen en hij geeft aan: levenstoestand 0

Wie kan mij helpen om de wegrijblokkering uit te zetten, en de teller in te leren?
Barbaric
Type auto: Golf MK7 GTI

Re: Tellerunit inleren

Bericht door Barbaric »

Heb je een gejatte unit gekocht?
Yuri-tst
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Bericht door Yuri-tst »

nee de unit is niet gejat. Komt uit een schadeauto van Ronald Morien
Schippersss
Type auto: Passat CC TSI

Bericht door Schippersss »

Bij die tellers zit de startblokkering in de teller en die moet eerst in geleerd/sleutel vrij worden. Zijn niet veel mensen die dat willen/kunnen doen.
ferry
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Bericht door ferry »

Vag techniek nuenen kan dat. Cartronic den haag kan dat. Zit op ridderkerk ook zo n soort zaak. Die doet dat ook.

Maar pas op!

Wijk er niet verder over uit. Maar ik heb wel eens verhalen gehoord dat er buiten jou weten om extra sleutels ingeleerd worden. En wat iemand daarmee zou willen kan je zelf wel raden.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
R400
Type auto: R400

Bericht door R400 »

Vas-techniek in Zeist kan het ook
ferry
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Bericht door ferry »

Yuri-tst schreef:Hoi Allemaal,

Ik heb een scirocco uit 2009 en wil graag een scirocco R tellerunit erin zetten. Als ik de teller aansluit gaat die wel aan, maar als ik de auto start, slaat die gelijk af. Ik heb hem laten uitlezen en hij geeft aan: levenstoestand 0

Wie kan mij helpen om de wegrijblokkering uit te zetten, en de teller in te leren?
Even een aanvullende vraag. Nadat jij je andere teller aan had gesloten en er achter kwam dat de start onderbreker in de tellerbak zit. Heb je toen direct je oude teller weer terug geplaatst. En blijven die instellingen voor je sleutels er gewoon in.

Ik heb namelijk een golf 5 en ook een upgrade tellerunit gekocht maar nog niet geprobeerd of die volledig werkt. Voor dat ik dadelijk naar een zaak toe rijd en daar er achter komen dat de tellerunit niet in orde is.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”