Tellerunit inleren
Tellerunit inleren
Hoi Allemaal,
Ik heb een scirocco uit 2009 en wil graag een scirocco R tellerunit erin zetten. Als ik de teller aansluit gaat die wel aan, maar als ik de auto start, slaat die gelijk af. Ik heb hem laten uitlezen en hij geeft aan: levenstoestand 0
Wie kan mij helpen om de wegrijblokkering uit te zetten, en de teller in te leren?
Ik heb een scirocco uit 2009 en wil graag een scirocco R tellerunit erin zetten. Als ik de teller aansluit gaat die wel aan, maar als ik de auto start, slaat die gelijk af. Ik heb hem laten uitlezen en hij geeft aan: levenstoestand 0
Wie kan mij helpen om de wegrijblokkering uit te zetten, en de teller in te leren?
Re: Tellerunit inleren
Heb je een gejatte unit gekocht?
nee de unit is niet gejat. Komt uit een schadeauto van Ronald Morien
-
- Type auto: Passat CC TSI
Bij die tellers zit de startblokkering in de teller en die moet eerst in geleerd/sleutel vrij worden. Zijn niet veel mensen die dat willen/kunnen doen.
Vag techniek nuenen kan dat. Cartronic den haag kan dat. Zit op ridderkerk ook zo n soort zaak. Die doet dat ook.
Maar pas op!
Wijk er niet verder over uit. Maar ik heb wel eens verhalen gehoord dat er buiten jou weten om extra sleutels ingeleerd worden. En wat iemand daarmee zou willen kan je zelf wel raden.
Maar pas op!
Wijk er niet verder over uit. Maar ik heb wel eens verhalen gehoord dat er buiten jou weten om extra sleutels ingeleerd worden. En wat iemand daarmee zou willen kan je zelf wel raden.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
Vas-techniek in Zeist kan het ook
Even een aanvullende vraag. Nadat jij je andere teller aan had gesloten en er achter kwam dat de start onderbreker in de tellerbak zit. Heb je toen direct je oude teller weer terug geplaatst. En blijven die instellingen voor je sleutels er gewoon in.Yuri-tst schreef:Hoi Allemaal,
Ik heb namelijk een golf 5 en ook een upgrade tellerunit gekocht maar nog niet geprobeerd of die volledig werkt. Voor dat ik dadelijk naar een zaak toe rijd en daar er achter komen dat de tellerunit niet in orde is.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30