Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
ik zocht me juist een breuk voor een verse 3 deurs, heerlijke kinderlose, jong, stoer en wild uitstraling en je zit niet met je hoofd tegen de middenstijl. haast niet veel 3 deursen verkocht dus stukken unieker dan zo'n burgelijke 5 deurs
bzb schreef:ik zocht me juist een breuk voor een verse 3 deurs, heerlijke kinderlose, jong, stoer en wild uitstraling en je zit niet met je hoofd tegen de middenstijl. haast niet veel 3 deursen verkocht dus stukken unieker dan zo'n burgelijke 5 deurs
Inderdaad, een 3 deurs is ook mooier, allen meerdere mensen willen een 5 deurs voor het gemak. Waaronder ikzelf. Sprak laatst een handelaar die zei dat hij liever geen 3 deurs inruilt en er moeilijk vanaf komt. Een 5 deurs is iets waardevaster en makkelijker te verkopen. Heb ik me laten vertellen of dit in de praktijk werkelijk zo is weet ik niet.
zegt tie om de prijs te drukken, de mijne heeft minder dan een week te koop gestaan voor ik hem kocht. ik had daadwerkelijk geen andere keus en het hele jaar geen andere goede gevonden, een frisse 3 deurs is zeldzaam
Helemaal eens. Een 3-deurs is ook veel mooier gelijnd en je hebt goed zicht via de zijruit (geen dwarsstijl). Instap en deur zijn wel veel groter. Daarmee is het wel oppassen met naast elkaar parkeren. Want van die deuken houden wij zelf ook niet.
Groet, Ralf
Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1
Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
Heb geen haast met de verkoop en hij hoeft niet perse weg. Maar ik rij er gewoon heel weinig in ... Dus is een beetje zonde. Er komt geen auto voor terug. Kan de ruimte in de garage goed gebruiken voor andere dingen.
Golf GTI VI 2012 - Black - 19" Glendale - JD stage I - 2 deurs - R achterlichten