Gti Edition 35 trekt niet goed
-
- Type auto: golf 6 gti 235pk
Gti Edition 35 trekt niet goed
Hey,
Ik heb 2weken geleden een Golf 6 gti edition 35 gekocht.(235pk)
Auto trekt niet in het begin.
Die begint te trekken enkel na 2700toeren is dit normaal??
Heeft iemand zo een probleem gehad??
Vanwaar kan dit komen???
Bedankt !!
Ik heb 2weken geleden een Golf 6 gti edition 35 gekocht.(235pk)
Auto trekt niet in het begin.
Die begint te trekken enkel na 2700toeren is dit normaal??
Heeft iemand zo een probleem gehad??
Vanwaar kan dit komen???
Bedankt !!
-
- Type auto: Golf MK6 GTI
Re: Gti Edition 35 trekt niet goed
Bij de mijne was de wastegate-klep in turbo beetje aant slijten en de garage zei dat ik de lagere toeren minder koppel zou hebben hierdoor.
Misschien zoiets?
Misschien zoiets?
Mk 6 GTI DVXPerformance stage 1/ 412nM 280PK
- Crocky
- Type auto: Golf MK6 GTI Ed35
De ed35 heeft de k04 turbo. Is groter dan die van een gewone gti (k03) en komt later op gang. Als ik mij niet vergis rond de 2400 toeren. Het lijkt mij dat je dit gewoon omschrijft, de vertraging alvorens de turbo op gang komt.
-
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Die trekt echt na 2 seconden.
Als ik enkel de watgateklep verander kan het iets veranderen of turbo compleet veranderen?
Die trekt echt na 2 seconden.
Als ik enkel de watgateklep verander kan het iets veranderen of turbo compleet veranderen?
-
Ik ben pas een toertje gaan doen en die trekt echt na 3000 toerenCrocky schreef:De ed35 heeft de k04 turbo. Is groter dan die van een gewone gti (k03) en komt later op gang. Als ik mij niet vergis rond de 2400 toeren. Het lijkt mij dat je dit gewoon omschrijft, de vertraging alvorens de turbo op gang komt.

-
Heb jij een ed35 of een gewone 210?Golfnoob schreef:Bij de mijne was de wastegate-klep in turbo beetje aant slijten en de garage zei dat ik de lagere toeren minder koppel zou hebben hierdoor.
Misschien zoiets?
Dit hoort niet, als je echt 2 seconden moet wachten, dan is er meer aan de hand. Hier zie je het verschil tussen een Golf R (zelfde blok als jouw auto) en mijn gechipte GTI met 274 pk van JD. De bestuurder van de R begreep even niet dat hij al kon gaan, dus hij lijkt nog even zijn gas los te laten
https://www.youtube.com/watch?v=Hn59V-eS43Y
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
-
Dus is dit helemaal normaal volgens jou?VroemTFSI schreef:Dit hoort niet, als je echt 2 seconden moet wachten, dan is er meer aan de hand. Hier zie je het verschil tussen een Golf R (zelfde blok als jouw auto) en mijn gechipte GTI met 274 pk van JD. De bestuurder van de R begreep even niet dat hij al kon gaan, dus hij lijkt nog even zijn gas los te laten