Dag mede gti rijders,
Ik loop al een tijdje met de volgende vraag in mijn hoofd: tot hoeveel pk levert de twintake voldoende lucht voor het een bottelneck wordt bij tuning?
Als ik mij niet vergis is het geen 3" inlaat systeem....
Als iemand hier antwoord op weet dan hoor ik het graag.
Mvg
Inlaat vraag
- ronald81
- Type auto: Golf MKV GTI DSG USA
Re: Inlaat vraag
The oem MAF housing incorporated into the stock intake/airbox assembly is actually ovoid in shape and is roughly equivalent to just under 70mm (inside diameter). The piping Forge use is 70mm (outside diameter). Once you factor in the wall thickness of the pipe, this is virtually identical to the stock MAF size. This is the same size piping Forge have been using in all of their 2.0T specific intakes for years now. I have specifically questioned Forge about this and am assured that there are no issues with MAF calibrations whatsoever.Verlengsnoer schreef: Als ik mij niet vergis is het geen 3" inlaat systeem....
Bron: http://www.mk5golfgti.co.uk/forum/index ... pic=9988.0
Dus inderdaad geen 3" inlaat systeem, op je andere vraag heb ik helaas geen antwoord.
Groeten Ronald
Golf MKV GTI DSG USA / 30Ed motor - 342pk & 452nm
Golf MKV GTI DSG USA / 30Ed motor - 342pk & 452nm
- Verlengsnoer
Bedankt voor je reactie Ronald!
Misschien dat ik Mark ergens bel en het vraag! Als de twintake niet toereikend gaat zijn dan moet er wat anders voor in de plaats komen!
Misschien dat ik Mark ergens bel en het vraag! Als de twintake niet toereikend gaat zijn dan moet er wat anders voor in de plaats komen!
- Race Eend
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Contacteer:
De twin intake gaat ruim over de 400pk, geen enkel probleem.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
- Verlengsnoer
Dank je wel voor je reactie!