Gistermorgen tijdens het rijden zette ik mijn climat aan, maar ineens zag ik dat de temperatuur van mijn koelwater heel snel steeg. Climat blies geen koude lucht en bromde raar.
Voordat temperatuur in het rood kwam auto aan de kant gezet en af laten koelen. Ventilatoren slaan niet aan.
Ben daarna vervolgens doorgereden met climat uit en bleef mooi op 90 graden. Nu nog steeds 90 graden, maar temp stijgt ligt bij te weinig rijwind wat me logisch lijkt.
Nou kan ik weinig vinden over de zekeringen van de gti, de ventilator module/regelaar (j293 net als mk4??) en/of zekering van deze module. Staat echt slecht beschreven en heb alle schema's al bekeken maar die zijn echt summier.
Wie kan mij helpen?
Koelventilatoren / regelaar / zekering
Re: Koelventilatoren / regelaar / zekering
Ik zal even wat concreter zijn:
Waar zit de zekering van de climat controle module/regelaar?
Waar zit de regelaar en wat is diens code?
Heeft iemand een volledig beschreven zekeringschema?
Alvast bedankt!
Waar zit de zekering van de climat controle module/regelaar?
Waar zit de regelaar en wat is diens code?
Heeft iemand een volledig beschreven zekeringschema?
Alvast bedankt!
Re: Koelventilatoren / regelaar / zekering
http://www.justanswer.com/vw-volkswagen ... -help.html
Ik heb het al gevonden. Betreft dan wel van een passat 2008 maar komt aardig overeen. (uitgebreide beschrijving van de zekeringkast) Duurt ff maar dan heb je ook wat.
Probleem is hierbij meteen ook verholpen en ik kan weer blazen. Waar een forum al niet goed voor is!
Climat controle regelaar code: J293
Zekering F38 op plaats S38: 10A
Ik heb het al gevonden. Betreft dan wel van een passat 2008 maar komt aardig overeen. (uitgebreide beschrijving van de zekeringkast) Duurt ff maar dan heb je ook wat.
Probleem is hierbij meteen ook verholpen en ik kan weer blazen. Waar een forum al niet goed voor is!

Climat controle regelaar code: J293
Zekering F38 op plaats S38: 10A