plaatsen van een dumpvalve en carbon lucht inlaat?
plaatsen van een dumpvalve en carbon lucht inlaat?
hallo iedereen,
ik zou graag een dumpvalve plaatsen en carbon luchtinlaat..
maar welk merk is het beste en waar zou ik het beste gaan voor het plaatsen?
alvast bedankt!
groetjes jorn
ik zou graag een dumpvalve plaatsen en carbon luchtinlaat..
maar welk merk is het beste en waar zou ik het beste gaan voor het plaatsen?
alvast bedankt!
groetjes jorn
- Verlengsnoer
Re: plaatsen van een dumpvalve en carbon lucht inlaat?
Goedemorgen...
Welke merk het beste is? Wat wil je ermee? Ga je de wagen ook laten tunen of wil je alleen een afblaas geluid (dv)?
Er zijn meerdere websites (ook van tuningszaken in NL) waar je na selectie van je auto en model kunt kijken welke lucht inlaten zij aanbieden. Ik kan je niet vertellen wat het beste is maar in het algemeen is alles "goed" van de grote merken....
Let wel op dat je veel nieuwe "geluiden" gaat krijgen. Je moet ervan houden....
Welke merk het beste is? Wat wil je ermee? Ga je de wagen ook laten tunen of wil je alleen een afblaas geluid (dv)?
Er zijn meerdere websites (ook van tuningszaken in NL) waar je na selectie van je auto en model kunt kijken welke lucht inlaten zij aanbieden. Ik kan je niet vertellen wat het beste is maar in het algemeen is alles "goed" van de grote merken....
Let wel op dat je veel nieuwe "geluiden" gaat krijgen. Je moet ervan houden....
Hij is al gechipt ondertussen maar zou graag ook nog een carbon inlaat hebben denk dat hij dan wel iets mooier geluid krijgt e?
En die dumpvalve plaatse ze die ook waar ze die lucht inlaten zetten of niet?
Welke adressen of site heb je dan al zo voor mij?
Groetjes
En die dumpvalve plaatse ze die ook waar ze die lucht inlaten zetten of niet?
Welke adressen of site heb je dan al zo voor mij?
Groetjes
Er zijn echt zoveel winkels die dat kunnen leveren voor je. Denk heel veel sponsoren van dit forum ook. Gewoon even bij hun op de site kijken.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
Ferryferry schreef:Er zijn echt zoveel winkels die dat kunnen leveren voor je. Denk heel veel sponsoren van dit forum ook. Gewoon even bij hun op de site kijken.
Kan je me zo een aantal mensen of site geven?
Ben nog altijd niet zo bekent hier:)
Al vast bedankt!
http://www.golfgtiforum.nl/forum/index.php
En dan gewoon naar beneden scrollen. En dan kom je vanzelf bij de sponsors. En dan dan klik je erop. En dan kan je bij 1 voor 1 de website bezoeken. Dan kom je al een heel eind voor wat je zoekt denk ik.
En dan gewoon naar beneden scrollen. En dan kom je vanzelf bij de sponsors. En dan dan klik je erop. En dan kan je bij 1 voor 1 de website bezoeken. Dan kom je al een heel eind voor wat je zoekt denk ik.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
ferry schreef:http://www.golfgtiforum.nl/forum/index.php
Ok bedankt dan ga ik zo verder zoeken!
Groetjes