Helaas is er niet zo gek veel te vinden en zou dan ook graag jullie meningen en eventuele ervaringen willen horen.
Ben aan het kijken naar een upgrade remmen set voor straatgebruik, niet circuit. Maar wil wel het beste hebben, ben een stevige rijder en wil dat ik snel stil kan staan bij hoge snelheid. Look zijn zeker ook belangrijk.
Er zijn en paar kandidaten;
TTRS; Brembo 4 pot + vag geperforeerde schijven. Kosten ongeveer € 2000,- (excl install)
Pro: makkelijk te installeren
Con: geen echt merkbare betere remmen dan standaard (?), 4 pot, redelijk standaard setup Vagbremtechnic is niet enthousiast over audi remschijven en levert zelf Loba/AP racing schijf

RS5 setup: Brembo 8 pot + 365 mm wave disk. Kosten ongeveer € 2500,- (excl install)
Pro: Setup via Ebay te koop met alle aansluitingen voor S3, Wave Disk is erg mooi, 8 pot
Con: ?? geen reviews van te vinden, Vagbremtechnic is niet enthousiast over audi remschijven en levert zelf Loba/AP racing schijf

Porsche 18z setup: Brembo 6 pot. Kosten ongeveer € 2000 (excl install)
Pro: remschijf zelf te kiezen, dito remblokken, zou moeten passen, enkele DIY s te vinden op internet
Con: moet alles bij elkaar zoeken, of via ECS tuning uit US halen. Weinig ervaringen over gebruik/verbeteringen te vinden.

AP Racing Radical: 6 pot + 355 mm schijf geperforeerd of J hook. Kosten € 3300 (incl install excl BTW)
Pro: High End set professioneel geïnstalleerd
Con: Geen tot weinig gebruikers ervaringen, niet goedkoop

Graag jullie meningen en ervaringen. Ook kwa keuze remblokken ben ik er niet uit. Zie veel Ferrodo 2500, maar lees ook wel eens dat deze piepen.
Pagid 19 of 29 zie ik ook voorbij komen met goede reviews.