Iemand bekend met deze auto?

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Bertus_GTI
Type auto: MKV GTI

Iemand bekend met deze auto?

Bericht door Bertus_GTI »

http://link.marktplaats.nl/m955760767

Ziet er aardig uit. Iemand bekend met deze. Het aantal eigenaren is opvallend...
Edition30
Type auto: Edition 30

Re: Iemand bekend met deze auto?

Bericht door Edition30 »

Er zijn genoeg die bekend zijn met deze auto. 14 eigenaren, waarvan twee bedrijven en de eerste eigenaar staat voor de periode dat de auto in het buitenland reed (meerdere eigenaren?).

Opvallend is het aantal particulieren die de auto maar heel kort in eigendom hadden. Vul het zelf maar in.
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Bertus_GTI

Edition30 schreef:Er zijn genoeg die bekend zijn met deze auto. 14 eigenaren, waarvan twee bedrijven en de eerste eigenaar staat voor de periode dat de auto in het buitenland reed (meerdere eigenaren?).

Opvallend is het aantal particulieren die de auto maar heel kort in eigendom hadden. Vul het zelf maar in.
Mag ik je reactie opvatten als...Lekker bijdehand...? :lol:

Anyway. Precies. Ik zag het verloop ook incl. de perioden hoe lang men eigenaar is geweest.

Ik zal het specifiek vragen. Kent iemand op het forum deze auto of is eigenaar geweest van deze auto.
Edition30
Type auto: Edition 30

Bericht door Edition30 »

Ik neem aan dat je op zoek bent naar een vorige eigenaar omdat je interesse hebt in de auto en meer wilt weten over de auto.

Als ik op zoek was naar een goede GTI, zou ik met een grote boog om deze auto heenlopen (dat was mijn boodschap in mijn eerste post).
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Maarten
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Bericht door Maarten »

Edition30 schreef:Ik neem aan dat je op zoek bent naar een vorige eigenaar omdat je interesse hebt in de auto en meer wilt weten over de auto.

Als ik op zoek was naar een goede GTI, zou ik met een grote boog om deze auto heenlopen (dat was mijn boodschap in mijn eerste post).
+1

Zoveel eigenaren zou ik zeker met een grote boog omheen lopen.

Er zijn genoeg GTI's met een stuk minder eigenaren en gelijke km stand.
Serviced by EMServices.
Companjen3
Type auto: Golf 6 GTI

Bericht door Companjen3 »

Dan word het misschien te duur want deze staat ook voor een appel en een ei op marktplaats.
Golf mk 6 GTI is alles!

Groet Giel
Bertus_GTI

Dat verbaasde me ook. De prijs. Veel eigenaren inderdaad. Ook korte periodes via Zomoto.
Maar checken kan geen kwaad. Als bij wijze van de laatste eigenaar de auto helemaal klaar heeft gemaakt met onderhoud. Is alle evalueren de moeite waard.

Inmiddels heb ik een import gereserveerd. 2e eigenaar, volledige historie. 180d/km. Alle facturen, bonnen, documentatie compleet.

http://link.marktplaats.nl/m957511359
Golf88

Bericht door Golf88 »

Zou deze sowieso al laten staan na alleen het zien van de foto's:

- aftermarket achterbumper
- aftermarket achterlichten
- aftermarket koplampen
- imitatie navigatie (niet zeker?)
- redelijk hoge km-stand, daardoor ook linker wang doorgezeten/versleten?
Bertus_GTI

Inderdaad best wat aanpassingen. Anderzijds voor die prijs en rest budget kun je nog eens wat doen. Links om of rechts om jongens :lol:
Companjen3

Ja maar als je er weer geld im stopt kun je toch beter naar een goeie auto zoeken er staan hele leuke op voor 10/11k dus dat kun je ook doen ff sparen nog weet je zeker dat je goed spul hebt!
Golf mk 6 GTI is alles!

Groet Giel
Maarten
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Bericht door Maarten »

Als je een goedkope auto zoekt moet je geen GTI kopen...

De auto die je gereserveerd hebt ziet er goed uit. Mooi dat al dat onderhoud + turbo gedaan is.

Hopen dat het goed uitpakt.
Serviced by EMServices.
Golf88

Bericht door Golf88 »

Die zwarte ziet er indd al beter uit. Bij die eerste is de kans groot dat het opgelapte schadebak is....
NL_MK5 GTI
Type auto: MK5 GTI DSG

Bericht door NL_MK5 GTI »

Ik zal nooit aan die zilveren beginnen. Goedkope prut banden zegt vaak al genoeg. Een liefhebber koopt geen b merk banden.
ronald81
Type auto: Golf MKV GTI DSG USA

Bericht door ronald81 »

Degene die je gereserveerd hebt heeft volgens de gegevens 1000km geleden wel (heel) erg groot onderhoud gehad. Staat ook dealer onderhouden en dat onderhoud met dealerprijzen moet echt een groot bedrag zijn geweest (toch wel 2000 euro op zn minst gok ik). Vind het dan wel apart dat iemand zoveel geld neerteld om de auto nog geen 1000km later weg te doen. Zou er even goed naar laten kijken voor aanschaf.
Groeten Ronald

Golf MKV GTI DSG USA / 30Ed motor - 342pk & 452nm
Bertus_GTI

Ja die reservering ben ik gisteravond geweest. Prima staat. Best wat kleine gebruikssporen en een kras op de deur. Die moet gespoten worden.
Dat zou ook op de planning komen. Pak ik meteen de sideskirts mee en achterbumper.
Voor de rest is die netjes van binnen. Niets te vinden.

Maar goed nog eerst even een keer teug, test rit en mijn monteur gaat hem nog bekijken.
De verkoper is een aardige gozer. Maar blauwe ogen zeggen niets :lol: Maar blijft import en ik wil hem even goed nazien. Voor ik iets besluit. Ik ben er nog niet zeker van.
Wel zijn alle papier ok. Dus technisch durf ik het wel aan. Alleen even zien naar schade en onderzijde etc.

Tot de laatste 2 beurten dealer onderhouden bij garage van aanschaf.

Die laatste beurt.. Riemen, airco etc die factuur zit er bij. Al gezien. duitsland 450 euro voor een distie :lol: :lol:

En idd. 11-12 is beter. Maar budgetair doe ik dat niet of hij moet perfect zijn. Geld is er wel. Dat is de issue niet.
Zoals aangegeven. De auto is voor 2-3 jaar. (wat twijfel of een golf groot genoeg is) Merk je pas als je hem gebruikt.
Dus wil bij de 10 blijven. Als de intentie 3 jaar of langer was dan was ik voor een gti6 gegaan.
Laatst gewijzigd door Bertus_GTI op 20 aug 2015, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Companjen3

Bertus die zwarte GTI zit wel goed ik heb mij golf 6 GTI ook bij hem weg! Best vriendelijke en aardige man. Hij verkoopt geen rommel.

Doe hem maar de groeten van Giel misschien gaat er dan iets van de prijs af haha ik had m'n Audi bij hem in geruild een zwart A3 staat die er nog?
Golf mk 6 GTI is alles!

Groet Giel
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”