Gatverdamme zeg! Mijn maag draait om.
Gestolen uit de afgesloten parkeergarage van je eigen appartementencomplex zeg je?
Unfucking believable zeg! Dus zelfs daar staat ie niet veilig
Wat een brutaliteit zeg en hoe flikken ze zoiets? Ik denk echt dat ze je al een tijdje in de gaten hebben gehouden en je gevolgd hebben.
Maar hoe komen ze dan binnen en eruit?? Neem aan dat je alleen met een pasje ofzo de parkeergarage in of uit kan gaan.
Ik leef ook nog steeds met onrust en dan vooral in de nacht. Mijn auto moet gewoon in de straat overnachten (heb dus geen garage of iets dergelijks) of soms zelfs 1 a 2 straten verderop (als er geen plek is). Bij mij hebben ze al 1x mijn koplampen gejat (mijn hele front was zeg maar gestript) en tot 2x toe poging tot diefstal van mijn koplampen (maar die heb ik tot 2x toe kunnen voorkomen). Slaap sindsdien slecht en wou ook overstappen naar een andere auto maar daar is het niet van gekomen. Aan de ene heb ik ook zoiets van fuck you lowlife uitschot, voor jullie ga ik mijn auto niet wegdoen! Ik begrijp echter ook wat voor onrust het geeft.
Serieus en ik meen het echt, wat mij betreft mogen ze die dieven afschieten. Wat een vieze lui zijn het! Waarom lees ik nooit verhalen dat de dieven gepakt zijn of dat een diefstal poging mis is gegaan en de dieven het ziekenhuis in zijn geslagen?
Anyway, veel sterkte ermee en ik hoop dat je er enigszins goed uitkomt (met de verzekering).