Zal me even voorstellen, ben Jeffrey 28 jaar en na 10 jaar lang BMW te rijden eindelijk de stap genomen om een waardige opvolger te kopen.
De golf V GTI.
Bouwjaar 2006, vrijwel alle opties behalve stuurbediening welke ik particulier gekocht heb.
Alle historie bekend en het kwam vertrouwd over, dus na een test ritje was ik eigenlijk meteen verkocht!

Na een weekje gereden te hebben ben ik naar een vriend geweest met een garage om mijn xenon lampjes te vervangen. Scheen nogal kut werk te zijn.
Toen ik aan kwam rijden zei hij meteen, klinkt niet goed, dus motor kap opengedaan en ja hoor..
Hij vertelde mij meteen dat de spanner en ketting vervangen moesten worden. Ik twijfel niet aan hem maar ik heb veel topics hierover gelezen op dit forum en dus ben ik benieuwd naarwat jullie hiervan vinden na het luisteren van de motor
Het vervangen heeft deze vriend al meerdere keren uitgevoerd en doet dit opzich wel voor een zacht prijsje, dus heel erg vind ik het niet. De auto is verder helemaal in orde en ziet er top uit !
Hier de link, hoor graag wat jullie er van vinden
http://youtu.be/N8LcOObqzWg