Voor het geval ik de mijne ooit opblaas

Kijk en dit is nou Precies.. Waar zo'n forum in mijn ogen voor bedoeld is.Chris@XT Motorsport schreef:Ik ben ook benieuwd naar wat de schade heeft veroorzaakt en hopelijk kunnen we allemaal daar ons voordeel mee doen want dit is niet de eerste tfsi motor die zo tot zijn einde komt.
En dit is weer leuk voor de kijk cijfersHeb met Sabrina afgesproken een foto reportage bij te houden en deze hier online te zetten. Dus jullie kunnen mee genieten.
We hebben sowieso altijd een ed30/s3/cupra klaar staan in shop en nog eentje in onderdelen. We hebben net wat foto's genomen en een klein beginnetje gemaakt....Back@GTI schreef:Goede keus Sab om met XT in zee te gaan!
Alleen jammer dat het op deze manier moet. Je had er liever gewoon naar toe gereden.
Gelukkig is ie nu in goede handen!![]()
Ik zal dit topic ook zeker in de gaten houden. Ik ben erg benieuwd wat er allemaal te voorschijn komt.
En natuurlijk hoe het eindresultaat straks rijdt!
@Chris
Bedankt voor je foto reportage van Sab's gti en voor je altijd leuke/leerzame bijdrage aan dit forum.
Hadden jullie toevallig nog een ED30 blok liggen? Is echt snel binnen een week weer rijden!
Het Chris, als je dat zo leuk vindt dan mag je voortaan ook wel die van mij zo komen halen en brengen...Chris@XT Motorsport schreef:Vanochtend is de patient door onze haal en breng service naar de werkplaats gehaald. Heerlijk een auto op de trailer lieren......
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten