Seat Leon FR

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Seat Leon FR

Bericht door bluetiger »

Mijn schoonvader heeft zijn leon in de verkoop staan

http://ww3.autoscout24.nl/classified/280328017

Nette Seat Leon met DGM tuning en INJEN luchtinlaat.
Geen schade gehad en gaat mij nu verlaten omdat ik de komende jaren 40.000 km/jaar ga rijden en dan is een diesel economischer dan deze wolf in schaapskleren.
Altijd bij de Seat dealer onderhouden dus ook nog aangesloten bij het Seat mobiliteitsprogramma.
Momenteel zitten er lichtmetalen velgen met winterbanden onder maar ik doe er ook nog de originele Seat FR velgen bij. Daar zitten zomerbanden op maar die zijn echt aan vervanging toe.
Als extra opties zitten er o.a. Xenon koplampen, Winterpakket (koplampsproeiers en verwarmde voorstoelen), parkeersensoren en een afneembare trekhaak op.

Het originele radio/navigatiesysteem met stuurbediening werkt met CD's waarvan de nieuwere kaarten lastig te krijgen zijn; Voor 500 Euro meer kun je de ZENEC 2014M met touch screen en Europa map op SD- kaartje er bij kopen, dus doe je voordeel!



Uit de originele specificatie geplakt:
ABS, alarmsysteem klasse 2, boordcomputer, buitentemp. meter, bumpers in carrosseriekleur, centr. deurvergrendeling afst.bed., cruise control, deelb. achterbank, dubbele airbag, elektr. ramen voor + achter, elektr. buitenspiegels, geregelde airco, getint glas, gordijnairbags, lichtmetalen velgen 18, metallic lak, mistlampen, navigatiesysteem, radio/CD, sportstoelen, startonderbreker, stuurbekrachtiging, stuur hoogte verstelb., traction control, zij-airbags.
Zeer compleet uitgerust, incl. orgineel geintegreerd Full Color/Map navigatie-systeem, USB en Bluetooth. Motorvermogen: 260PK Koppel: 370Nm.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten