Ik ben wel benieuwd of ik niet regelmatig iemand van jullie hier tegenkom?!

Ja, die ziet er wel bekend uit volgens mij!wesdi schreef:Ik kom daar elke werkdag langs, dus zou best kunnen dat ik dat ben
Kan het zijn dat ik jou vorige week woensdag heb zijn rijden op rotonde bij middelharnis rond 15:15wesdi schreef:Ik kom daar elke werkdag langs, dus zou best kunnen dat ik dat ben
Dat zal denk ik een look-a-like geweest zijn rond die tijd:-)AJGTI schreef:Kan het zijn dat ik jou vorige week woensdag heb zijn rijden op rotonde bij middelharnis rond 15:15
Of die GTI leek er erg op
En ik rij dan precies om dezelfde tijd de andere kant op vanaf Melissant.The happy smurf schreef:Rij rond 17:05-17:15 vanaf Stellendam N215 richting Middelharnis en omstreken, dan weet jij wel hoe- en waar ik rij![]()
En ik rij dan precies om dezelfde tijd de andere kant op vanaf Melissant.The happy smurf schreef:Rij rond 17:05-17:15 vanaf Stellendam N215 richting Middelharnis en omstreken, dan weet jij wel hoe- en waar ik rij![]()
Het is niet te doen. Ik heb 2 gti's gezien, 1 halverwege en 1 bovenop die heuvel.The happy smurf schreef:En ik rij dan precies om dezelfde tijd de andere kant op vanaf Melissant.The happy smurf schreef:Rij rond 17:05-17:15 vanaf Stellendam N215 richting Middelharnis en omstreken, dan weet jij wel hoe- en waar ik rij![]()
Zal naar je zwaaien als het niet te donker is
Ja precies, zo goed zie je het allemaal niet meer in het donker, ben je ook te herkennen aan Xenonverlichting? Daar rijden er niet zo heel veel van, dus dat scheelt weer wat zoeken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten