Degelijk spul zn Golf
- MK5GTI
- Type auto: Golf MK5 GTI
Re: Degelijk spul zn Golf
Toch houd zo'n imitatie velg het aardig lang vol zonder band 

Ex ride Golf MKV GTI 08' - JD 268PK & 384NM - AP Schroefset - 19" Phaeton Helios - Milltek Catback - Carbonio
En dan die politie auto op dat bruggetje. Zit je net niet in de achtervolging en dan rij je de auto al stuk hahaha. Word die uitgelachen in de kantine.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
-
- Type auto: Golf MK5
En niet alleen in de kantineferry schreef:En dan die politie auto op dat bruggetje. Zit je net niet in de achtervolging en dan rij je de auto al stuk hahaha. Word die uitgelachen in de kantine.

Wie het laatst lacht ...... snapt de grap niet snel genoeg.
- Tino
- Type auto: Scirocco MK3
Was wel een TDI die gaan maar door

Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
Had verwacht dat de politie wel wat sneller zo'n gekkie klem zou kunnen rijden. Krijgen ze hier geen cursussen voor?
Als het 'n snelle wagen geweest was had en 'normaal' had gedaan (dus geen woonwijken in en auto's rammen) had hij misschien nog wel kunnen ontsnappen
Wat voor velgen zitten er trouwens onder de golf?
Als het 'n snelle wagen geweest was had en 'normaal' had gedaan (dus geen woonwijken in en auto's rammen) had hij misschien nog wel kunnen ontsnappen

Op zoek naar mk5/mk6 GTI
-
- Type auto: Golf 5 GTI
De teenslippers vond ik er teveel aan! 

Rijden met teenslippers is toch helemaal niet prettig? Normaal gesproken gebruik je je voeten als soort hefboom en dat gaat toch amper met slippers?Gti_strikeforce schreef:De teenslippers vond ik er teveel aan!

Op zoek naar mk5/mk6 GTI
jan874 schreef:Had verwacht dat de politie wel wat sneller zo'n gekkie klem zou kunnen rijden. Krijgen ze hier geen cursussen voor?
Audi rotors volgens mij.
Hij had alle tijd. Misschien nog op zijn gemak ze slippers weer aan gedaan.jan874 schreef:Rijden met teenslippers is toch helemaal niet prettig? Normaal gesproken gebruik je je voeten als soort hefboom en dat gaat toch amper met slippers?Gti_strikeforce schreef:De teenslippers vond ik er teveel aan!

Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
- Race Eend
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Contacteer:
Ik irriteer me ook aan het feit dat ze in het begin van de video met 40kph achter hem aan rijden en dat hij dan bijna direct uit het oog verloren is. Rij er dan direct op af, ook al heb je nog geen versterking.jan874 schreef:Had verwacht dat de politie wel wat sneller zo'n gekkie klem zou kunnen rijden. Krijgen ze hier geen cursussen voor?
En dan het punt waar hij zich klem rijdt in het uitgaanscentrum van het dorp. Daar hadden ze van mij mogen schieten hoor, je hoeft hem niet dood te schieten.
Maar pak je hamertje en sla de zijruit eruit zodat je bij de autosleutel kunt komen, of schiet het ruit eruit, ook al raak je zijn benen.
Had de BMW bestuurster wel uitgestapt dan had hij haar gewoon overreden in die actie. Hoe ziek in zijn hoofd iemand ook is, het kan natuurlijk niet zo zijn dat anderen onnodig gevaar lopen door zijn actie op dat moment.
In de USA lost men het anders op, die begon ook op de agenten te schieten..
http://www.dumpert.nl/mediabase/6701835 ... attle.html
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
- MK5GTI
- Type auto: Golf MK5 GTI
Tja, dit is typisch een gevalletje 'welkom in Nederland'
Waarschijnlijk krijgt hij 80 uur taakstraf en een jaartje rijontzegging oid.
Inplaats van die stoel nutteloos tegen zn deur aan te flikkeren had hij ook de ruit kapot kunnen schieten idd, en als dat te heftig is schiet dan tenminste zn 2 rechterbanden lek, hij stond er letterlijk naast..
Waarschijnlijk krijgt hij 80 uur taakstraf en een jaartje rijontzegging oid.

Inplaats van die stoel nutteloos tegen zn deur aan te flikkeren had hij ook de ruit kapot kunnen schieten idd, en als dat te heftig is schiet dan tenminste zn 2 rechterbanden lek, hij stond er letterlijk naast..
Ex ride Golf MKV GTI 08' - JD 268PK & 384NM - AP Schroefset - 19" Phaeton Helios - Milltek Catback - Carbonio
-
- Type auto: Golf MK5
Geloof dat ik ergens heb gelezen dat hij (hoe kan het ook anders) onder invloed was van drugs.
Hij heeft iidg 7 of 8 maanden cel en 5 jaar rijontzegging gehad
Hij heeft iidg 7 of 8 maanden cel en 5 jaar rijontzegging gehad
Wie het laatst lacht ...... snapt de grap niet snel genoeg.