Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dat is wel heel mooi idd. Beter als de fahrschulfunction (die overigens niet werkt op een pro)
Zal als ik een disc. pro tot mijn beschikking heb een een keer in de adaptiewaarden rondsnuffelen, maar zal wel een fw update voor nodig zijn vermoed ik
bzb schreef:wat is de marketing achter het hebben van minder vermogen als de 10 seconden voorbij zijn?
Het hebben van iets speciaals natuurlijk, en er zullen best mensen zijn die het een leuk verkoop praatje vinden als ze dit in de showroom horen. Zeker als ze horen dat er in een competitie verband ook gebruik gemaakt wordt van een overboost (pass) functie.
Overgins zal het best zo zijn dat ze hem niet te dicht bij de Golf R willen laten komen, ook uit marketing technisch oogpunt zeer begrijpelijk.
@Tino Tja, je zal zondermeer een punt hebben. De clubsport is sneller op het circuit en de R is sneller bij het stoplicht. Ik denk dat de keuze dan snel gemaakt is, er zijn immers veel meer stoplichten dan circuits in Nederland. Iedereen ziet wekenlijk tientallen stoplichten, het aantal GTI's dat een circuit ziet is op één hand te tellen.
Als ik het geld zou hebben zou ik voor de R gaan.....
golftdi130 schreef:@Tino Tja, je zal zondermeer een punt hebben. De clubsport is sneller op het circuit en de R is sneller bij het stoplicht. Ik denk dat de keuze dan snel gemaakt is, er zijn immers veel meer stoplichten dan circuits in Nederland. Iedereen ziet wekenlijk tientallen stoplichten, het aantal GTI's dat een circuit ziet is op één hand te tellen.
Ik ookvoor de R nog meer allround sportauto voor bijna het zelfde geld als de GTI Club.
golftdi130 schreef:@Tino Tja, je zal zondermeer een punt hebben. De clubsport is sneller op het circuit en de R is sneller bij het stoplicht. Ik denk dat de keuze dan snel gemaakt is, er zijn immers veel meer stoplichten dan circuits in Nederland. Iedereen ziet wekenlijk tientallen stoplichten, het aantal GTI's dat een circuit ziet is op één hand te tellen.
Dat klopt er zijn meer stoplichten maar ben zelf meer een circuit & bochten man dan stoplicht sprinter met een dieseltje verlies je altijd bij het stoplicht
Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
Auf Grund der aktuellen Situation wurde der Verkaufsstart, der Bestellbeginn und weitere Informationen auf unbestimmte Zeit nach hinten verschoben. Der aufgeschobene Termin KW45 2015 wurde ohne einen neuen Termin abgesagt.
Ik las net dat ie in Duitsland inmiddels te bestellen is, en zag een bedrag
voorbij komen van 45.000 euro, weet niet of dat incl optie's was of niet.
Dat zal in NL dan nog wel ff schrikken worden ben ik bang.
Groeten,
Martin
Zal wel met aardig optie's zijn want een standaard Golf R kost in Duitsland rond de 39.000 euro.
Denk niet dat de prijs van 45000 EUR dan juist is. De Club Sport wordt tussen de "normale" GTI en de R gepositioneerd, zou niet logisch zijn om hem duurder te maken dan de R, hij heeft immers een geknepen R-Blok.