Ik had de afspraak staan voor 9:00u 's morgensominous schreef:Ow hoe laat was dat dan?
[MK V] Oil Catch Tank
Re: [MK V] Oil Catch Tank
Jammerominous schreef:helaasss kon niet

hahah ik woon in amersfoort... dus is niet echt naast de deur!
Maar misschien... zijn er meer mensen die gaan dan? En hoe laat ga jij ?
Just asking :p
Ik denk dat er zeker een man of 20 zullen komen? Wij rijden met een groepje op vanuit Limburg via Nijmegen naar Arnhem om rond half 11 in Lochem aan te komen.ominous schreef:hahah ik woon in amersfoort... dus is niet echt naast de deur!
o ja ik zie het! EUhm misschien dat ik ook nog wel rollenbankje wil doen.... 

Just asking :p
Ik weet niet of daar nog tijd voor is zaterdag, maar dat kun je zeker wel proberen?ominous schreef:o ja ik zie het! EUhm misschien dat ik ook nog wel rollenbankje wil doen....
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het in alle drukte (lees gezelligheidominous schreef:En nog gevraagd zaterdag golf88 ???

- Brassertje
- Type auto: Golf 6 GTI
Volgens mij zijn we nog niet helemaal overuit wat nou het beste is.
Misschien Wel leuk om er mee door tegaan / ervaring van ominous / andere oplossingen?
Misschien Wel leuk om er mee door tegaan / ervaring van ominous / andere oplossingen?
- Brassertje
Niemand zin om er over door te gaan? Via ebay catch can rond 20 euro lijkt me goedkope en goede mod
Ik ben ook wel geïnteresseerd in ervaringen van mensen die het geïnstalleerd hebben! 

- KnuffelTurk
Catch tank voor €20? Is dat het volledige pakket of alleen een tankje. De echte catch tank van Forge kost namelijk ong €300.
Heb het tankje aangeschafd bij 35k km. Vorig jaar bij een km stand van 80k bij HBT geweest voor het reinigen van de inlaat en kleppen. Bij het openmaken van de inlaat bleek dat alles eigenlijk nog keurig netjes eruit zag dit kwam voornamelijk door mijn catch tank. Die vangt simpelweg alle sludge op voordat die bij de inlaat komt.
Ik rijdt voornamelijk erg korte afstanden waardoor ( zonder catch tank ) de sludge niet verbrand kan worden in de inlaat. Dus wat krijg je dan dat het zwarte derrie wordt en overal in je inlaat blijft plakken. Wanneer je lange afstanden rijdt en je motor goed warm wordt is er minder kans op sludgevorming in je inlaat.
Zie hier de topic over walnootstralen :
http://golfgtiforum.nl/forum/viewtopic. ... 4&start=75
Heb het tankje aangeschafd bij 35k km. Vorig jaar bij een km stand van 80k bij HBT geweest voor het reinigen van de inlaat en kleppen. Bij het openmaken van de inlaat bleek dat alles eigenlijk nog keurig netjes eruit zag dit kwam voornamelijk door mijn catch tank. Die vangt simpelweg alle sludge op voordat die bij de inlaat komt.
Ik rijdt voornamelijk erg korte afstanden waardoor ( zonder catch tank ) de sludge niet verbrand kan worden in de inlaat. Dus wat krijg je dan dat het zwarte derrie wordt en overal in je inlaat blijft plakken. Wanneer je lange afstanden rijdt en je motor goed warm wordt is er minder kans op sludgevorming in je inlaat.
Zie hier de topic over walnootstralen :
http://golfgtiforum.nl/forum/viewtopic. ... 4&start=75
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
- Brassertje

Moet je alleen zo een plaatje voor klepdeksel en afstop dopje voor inlaatspruitstuk hebben