Check auto is nog steeds leeg.....

Nu is die weer vol!

Valt in principe wel kr/pl/9a/abf zijn ook allemaal 4 cilinders en een tfsi is ook zitten alleen iets meer aanbouw delen aan. Let wel nu aan een tfsi sleutel is leuker dan nu aan een KR (of afgeleide daarvan) puur omdat deze meestal al redelijk stuk gesleuteld zijn....Chris5gti schreef:Dat ziet er idd heel goed uit !! maar wel ingewikkeld zeg zon blok is ff wat anders dan de '88 gti 16v. Maar even over die catch tank is dat moeilijk om die te monteren en wat kost dit ongeveer ? Of vraag ik nu iets wat ook al ergens besproken is ? Anders graag een link ervan...
Dat vraag ik me nou ook af, had dit eerder gezien moeten worden bij een onderhoudsbeurt of merk je tijdens het rijden dat er "iets" niet helemaal lekker loopt?superdave schreef:@Chris, is hier ook nog een wijze les voor ons uit te halen, of is dit domme pech?
Elke 15000 olie wisselen.Mackdennis schreef:Yep hier ook nieuwsgierig of we hier een les uit kunnen trekken en zo ja welke?
Voorkomen is beter de genezen..
Maar weer mooie update mannen!
SabGTI schreef:Ik heb olie op tijd ververst, zal denk niet alleen aan olie wisselen liggen
De zeef zal niet ineens dichtzitten. Bij een afwijkende oliedruk zal het lampje van geel naar rood gaan. Er zal ook een foutmelding in het storingsgeheugen worden vastgelegd.jarno1979 schreef:Precies wat ik al verwacht had,zeef zit dicht met carbontroep waardoor de oliedruk wegvalt.
ik ga toch met de volgende oliewissel mn carter er maar eens afhalen om de zeef te reinigen of vervangen voor een nieuwe als dit mogelijk is.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 7 gasten