K04 Swap BWA GTI
K04 Swap BWA GTI
Hoi,
Ik wil een k04 swap gaan uitvoeren op mijn gti om zo net iets meer dan gemiddeld er uit te halen. Nu kan ik niet heel duidelijk vinden wat er allemaal veranderd moet worden. Hopelijk kan iemand mij opheldering geven. Voor zo ver ik weet heb ik het volgende nodig:
K04-064 turbo
Dv relocation kit
K04 Intercooler slang (1K0145762BM)
En daarna een remap uiteraard. Is dit alles of mis ik nog iets?
Ik wil een k04 swap gaan uitvoeren op mijn gti om zo net iets meer dan gemiddeld er uit te halen. Nu kan ik niet heel duidelijk vinden wat er allemaal veranderd moet worden. Hopelijk kan iemand mij opheldering geven. Voor zo ver ik weet heb ik het volgende nodig:
K04-064 turbo
Dv relocation kit
K04 Intercooler slang (1K0145762BM)
En daarna een remap uiteraard. Is dit alles of mis ik nog iets?
Re: K04 Swap BWA GTI
+ Een downpipe & een open air filter.
Lijkt mij veel beter
Kwa prestatie
Lijkt mij veel beter
Kwa prestatie
Re: K04 Swap BWA GTI
Andere drijfstangen, versterkte kopbouten, hpfp upgrade, injectoren koppeling als je geen dsg hebt. 

Golf mk v gti wide - cts turbo intake - jd stage 1 - gfb dv - rotiform (sold) - milltek R32 style - maintenance by xt motorsport.
Re: K04 Swap BWA GTI
Er staat nog een mooie pijp voor naar de intercooler te koop op mp.
Golf mk v gti wide - cts turbo intake - jd stage 1 - gfb dv - rotiform (sold) - milltek R32 style - maintenance by xt motorsport.
Re: K04 Swap BWA GTI
Als je max 350pk en 450nm aanhoudt heb je geen andere drijfstangen/kopbouten/hpfp nodig.
Gewoon K04, downpipe, intake en goede brandstof en je bent een eind lijkt mij.
Tenzij je echt richting 350-400pk wilt gaan.
Gewoon K04, downpipe, intake en goede brandstof en je bent een eind lijkt mij.
Tenzij je echt richting 350-400pk wilt gaan.
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Re: K04 Swap BWA GTI
Dat is ook zo, maar je zit dan wel echt aan zijn max.O2RS schreef:Als je max 350pk en 450nm aanhoudt heb je geen andere drijfstangen/kopbouten/hpfp nodig.
Gewoon K04, downpipe, intake en goede brandstof en je bent een eind lijkt mij.
Tenzij je echt richting 350-400pk wilt gaan.
Golf mk v gti wide - cts turbo intake - jd stage 1 - gfb dv - rotiform (sold) - milltek R32 style - maintenance by xt motorsport.
Re: K04 Swap BWA GTI
330-340 pk is wel prima. Dsg dus geen koppeling nodig als ik onder de 450nm blijf begreep ik.. Maar is dat alles? Downpipe komt sowieso en twintake heb ik al..
Re: K04 Swap BWA GTI
Dsg kan nog wel verder alleen de drijfstangetjes niet geloof ik.
Golf mk v gti wide - cts turbo intake - jd stage 1 - gfb dv - rotiform (sold) - milltek R32 style - maintenance by xt motorsport.
Re: K04 Swap BWA GTI
Dit is dan alles wat je nodig hebt idd.
Golf mk v gti wide - cts turbo intake - jd stage 1 - gfb dv - rotiform (sold) - milltek R32 style - maintenance by xt motorsport.
Re: K04 Swap BWA GTI
Ff een bump.O2RS schreef:Als je max 350pk en 450nm aanhoudt heb je geen andere drijfstangen/kopbouten/hpfp nodig.
Gewoon K04, downpipe, intake en goede brandstof en je bent een eind lijkt mij.
Tenzij je echt richting 350-400pk wilt gaan.
Bij een AXX motor ligt dat anders denk ik?
Door de hogere compressie?
-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten