RSN510/achteruitrijcamera
RSN510/achteruitrijcamera
Het onderwerp betreft een kappot achteruitrijcamera. Deze heeft er vanaf de fabriek al ingezeten maar sinds een tijdje heb geen beeld meer op mijn RSN510.
Logo achter klapt nog wel uit! Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
- Famous1303
- Type auto: Polo AW GTI
Re: RSN510/achteruitrijcamera
Geeft hij ook een foutmelding?ConradGTI schreef:Het onderwerp betreft een kappot achteruitrijcamera. Deze heeft er vanaf de fabriek al ingezeten maar sinds een tijdje heb geen beeld meer op mijn RSN510.
Alvast bedankt!
Optische parkeersensoren niet beschikbaar bijvoorbeeld?
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Nee, geen foutmelding en de pakeersensoren zijn gewoon werkend. Tevens zijn de sensoren wel zichtbaar op het rsn510 scherm.Famous1303 schreef:Geeft hij ook een foutmelding?ConradGTI schreef:Het onderwerp betreft een kappot achteruitrijcamera. Deze heeft er vanaf de fabriek al ingezeten maar sinds een tijdje heb geen beeld meer op mijn RSN510.
Alvast bedankt!
Optische parkeersensoren niet beschikbaar bijvoorbeeld?
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Camera is bij de golf een low versie. Dus zonder module, deze kunnen geen foutcodes geven.
Je zou kunnen controleren of de codering in je headunit nog goed staat en anders controleren op kabelbreukjes.
Je zou kunnen controleren of de codering in je headunit nog goed staat en anders controleren op kabelbreukjes.
Kabels zien er in eerste instantie goed uit! Alleen kan ik tegenwoordig ook niet meer zappen van nummers van muziek met functioneel stuurwiel en zie ik geen navigatie meer in me scherm tussen me stuur. Zou dit ook te maken kunnen hebben met die codes?staffpride schreef:Camera is bij de golf een low versie. Dus zonder module, deze kunnen geen foutcodes geven.
Alvast bedankt!
- staffpride
- Contacteer:
Ja, dat is ook codering. Heb je toevallig een fw update gedaan of iets dergelijks
- Famous1303
- Type auto: Polo AW GTI
Weet jij deze 'melding' dan te verklaren?staffpride schreef:Camera is bij de golf een low versie. Dus zonder module, deze kunnen geen foutcodes geven.
Heb zelf ook het probleem namelijk..

VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Mogelijk dat de dealer dit heeft gedaan. Destijds wel een keer een reset gehad omdat er een storing gehad heb in me versnellingsbak.staffpride schreef:Ja, dat is ook codering. Heb je toevallig een fw update gedaan of iets dergelijks
Is er ergens een handleiding met de voorgeschreven codes voor golf 6 gti 2010?
- staffpride
- Contacteer:
Famous1303 schreef:
Weet jij deze 'melding' dan te verklaren?
Heb zelf ook het probleem namelijk..
Dat is een melding van je OPS (je parkeersensoren) en heeft niets met je camera te maken.
Hiervoor zou je adres 10 (parkeermodule) even moeten uitlezen op fouten
- staffpride
- Contacteer:
Nee, codering is namelijk bij elke wagen anders. Is afhankelijk van de opties die je wagen heeft.ConradGTI schreef:Mogelijk dat de dealer dit heeft gedaan. Destijds wel een keer een reset gehad omdat er een storing gehad heb in me versnellingsbak.staffpride schreef:Ja, dat is ook codering. Heb je toevallig een fw update gedaan of iets dergelijks
Maar is redelijk simpel op te lossen hoor. Je hebt er wel software voor nodig waarmee je kan coderen. VCDS bijvoorbeeld
En uiteraard iemand die weet wat die doet.

Ik weet niet of je uit de buurt van Alblasserdam komt, anders kan je eventueel wel een afspraak maken bij me.
Nee helaas niet uit de buurt;( maar super bedankt voor je hulp! Ik ga eens contact zoeken met de dealer hier;(staffpride schreef:Nee, codering is namelijk bij elke wagen anders. Is afhankelijk van de opties die je wagen heeft.ConradGTI schreef:Mogelijk dat de dealer dit heeft gedaan. Destijds wel een keer een reset gehad omdat er een storing gehad heb in me versnellingsbak.staffpride schreef:Ja, dat is ook codering. Heb je toevallig een fw update gedaan of iets dergelijks
Maar is redelijk simpel op te lossen hoor. Je hebt er wel software voor nodig waarmee je kan coderen. VCDS bijvoorbeeld
En uiteraard iemand die weet wat die doet.![]()
Ik weet niet of je uit de buurt van Alblasserdam komt, anders kan je eventueel wel een afspraak maken bij me.
Uit welke regio kom je, ik kan je ook helpen met de codering voor de camera en de foutmelding van het OPS systeem. Zit zelf in Tilburg.ConradGTI schreef:
Nee helaas niet uit de buurt;( maar super bedankt voor je hulp! Ik ga eens contact zoeken met de dealer hier;(
Kom uit Zwolle! Dicht bij is het niet;(tolunay schreef:Uit welke regio kom je, ik kan je ook helpen met de codering voor de camera en de foutmelding van het OPS systeem. Zit zelf in Tilburg.ConradGTI schreef:
Nee helaas niet uit de buurt;( maar super bedankt voor je hulp! Ik ga eens contact zoeken met de dealer hier;(
bij mij gaat mn camera ook niet meer open. eerst ging die nog wel open en toen bleef die open staan. nu is mn camera beeld zwart en de sensoren doen het nog wel