Advies gevraagd aankoop Golf VI GTI ED35

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
Alexva
Type auto: Golf 6 highline

Advies gevraagd aankoop Golf VI GTI ED35

Bericht door Alexva »

Hallo iedereen!

Ik ben helemaal nieuw hier en heb me gister voorgesteld op het forum.
Ik ben zoals de titel aangeeft dus van plan een Golf VI edition 35 aan te schaffen welke ik bij een VW dealer heb gevonden uit 2011 met bijna 60K op de teller.
Ik heb nu een Golf VI 1.4 tsi highline met alles erop en eraan maar wil toch weer graag een GTI.
Nu ben ik van de week bezig geweest me te verdiepen in het verleden van de ED35 en kwam erachter dat de auto al 4 eigenaren heeft gehad en in de tussentijd ook is verhandeld door 7 bedrijven(via RDW site opgevraagd). Daar schrok ik van. Het is een NL auto met geen schadeverleden, ook de km stand zou kloppen en ziet er in het echt zeer mooi uit.
Hij is ook voorzien van de juiste voorbumper en andere kenmerken.
Nu is mijn vraag, wat vinden jullie hiervan? Bij voorbaat laten staan of zegt het niet alles?
Wat is jullie idee hierbij?

Alvast bedankt!
Verlengsnoer

Re: Advies gevraagd aankoop Golf VI GTI ED35

Bericht door Verlengsnoer »

Ik zal goed onderhandelen inzake de garantie die je krijgt! Daarnaast kun je misschien een aankoopkeuring laten uitvoeren als je wilt weten of de wagen technisch in orde is. Als de prijs goed is en de wagen dan zou ik ervoor gaan! Het zijn hele mooie wagens :)
Sebster
Type auto: Edition 35

Bericht door Sebster »

Tja, moeilijk oordelen zonder detail foto's en alle historie enz enz. Zelf een Steelgrey uit Duitsland gehaald. Couldn't be happier. Stond overigens niet bij een VW dealer maar BMW dealer.

En van die eigenaren niet teveel schrikken hoor, kunnen net zo goed dealers / handelaren zijn. Zolang de historie klopt en de kmstand logisch is te verklaren ;)

En een beetje goed in de opties is ook leuk :)

Succes!
Edition 35 - JD Stage 2+ & DSG Stage 2: 391 hp/504 nm
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
Rogier1987
Type auto: Golf 6 GTI 35 Edit

Bericht door Rogier1987 »

Zeker toffe wagen ;)
Inderdaad goed onderhandelen en kijk op zomoto voor het aantal eigenaren.
Succes!
Golf 6 GTI 35 Edition
JD Stage 2 | Milltek Non Resonated | CTS Turbo Air Intake | JM Custom Downpipe | GFB DV |
352 PK & 457 koppel
Alexva
Type auto: Golf 6 highline

Bericht door Alexva »

Bedankt voor jullie advies, we hebben er toch vanaf gezien. We kwamen er ook niet helemaal uit wat betreft de garantievoorwaarden. Was gewoon wel een hele mooie auto om te zien maar na de historie te hebben opgevraagd voelde het niet goed.

Goede nieuws is wel, dat we een andere GTI hebben gevonden!
Een 2013 Golf VII GTI! Zaterdag mag ik hem ophalen! (Y)
Foto's volgen!
Sehzade
Type auto: Golf MKV

Bericht door Sehzade »

Ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden naar de ED35. Is deze op internet geadverteerd?
Morris
Type auto: MK6 GTI Edition 35

Bericht door Morris »

Sehzade schreef:Ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden naar de ED35. Is deze op internet geadverteerd?

Gezien de omschrijving weet ik bijna zeker dat het om deze gaat: http://link.marktplaats.nl/m1030274187
Edition 35 sold!!! >> Gallardo
Michel5gti
Type auto: MK6 Edition 35

Bericht door Michel5gti »

Morris schreef:
Sehzade schreef:Ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden naar de ED35. Is deze op internet geadverteerd?

Gezien de omschrijving weet ik bijna zeker dat het om deze gaat: http://link.marktplaats.nl/m1030274187
Zitten nagenoeg geen opties op, en voor hetzelfde geld staan er wel wat luxere te koop :roll:

Ben benieuwd na de 7 gti die aangeschaft is :D
MK6 GTI Edition 35 DSG Candywhite/ JD 310PK / Full R20 Brakes/ OEM black 18" wheels

Ex-car:
MK5 GTI Laserblue (JD 275pk)
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”