Beste forumleden,
Ik zal me eerst voorstellen, ik ben Alper en ben een trotse eigenaar van een golf 6 gti.
Maand geleden is mijn rns 510 gestolen (fabrieks af). Ik heb gisteren een tweesehandse rns gekocht op marktplaats wat exact dezelfde versie heeft als mijn gestolen rns(B versie). Alles is weer netjes ingeleerd zoals achteruitrijcamera enz.. Maar als ik op de MEDIA druk dan komt er geen geluid, cd speelt wel af maar komt geen geluid, aux en sd is ook het zelfde, voor de rest werkt alles prima zoals navi pdc camera enz enz.. Wie kan mij een adviea geven of helpen
RNS 510 MEDIA AUX CD DOET HET NIET
Re: RNS 510 MEDIA AUX CD DOET HET NIET
Aantal speaker kanalen goed ingesteld ? Het kan zijn dat deze versie gecodeerd was voor Dynaudio bijvoorbeeld.
Welke regio kom je vandaan ?
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Dat zal het niet zijn, want dan heb je gewoon geluid. Alleen klinkt het dan niet optimaal. Kan een software probleem zijn of een instelling in je menu.tolunay schreef:Aantal speaker kanalen goed ingesteld ? Het kan zijn dat deze versie gecodeerd was voor Dynaudio bijvoorbeeld.
- JohnnyBoy
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Contacteer:
Wellicht is ie nog geprogrammeerd voor gebruik met een externe amp en moet je m even opnieuw programmeren?