Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ben benieuwd meestal gaat dat ten koste van je pk's. In mijn ogen heb je in de dagelijkse bruikbaarheid meer aan koppel.
Hoop voor je uiteraard dat het allemaal meer meer meer zal zijn.
Mijn eerste runs piekte ook op 546nm(!!!)
Inderdaad wat teveel van het goeie..
Echter gaat het gelijk op met sebster zijn ED35.
Wel wat verschil in gewicht uiteraard. Maar toch!
golf5gt schreef:Mijn eerste runs piekte ook op 546nm(!!!)
Inderdaad wat teveel van het goeie..
Echter gaat het gelijk op met sebster zijn ED35.
Wel wat verschil in gewicht uiteraard. Maar toch!
Ik weet niet wat sebster zijn cijfers zijn, maar je heb minimaal toch wel 25pk nodig om je ook maar iets los te rijden van de ander het ligt te dicht bij elkaar allemaal.
Maar lekker is het wel
Renekesgti schreef:Ben benieuwd meestal gaat dat ten koste van je pk's. In mijn ogen heb je in de dagelijkse bruikbaarheid meer aan koppel.
Hoop voor je uiteraard dat het allemaal meer meer meer zal zijn.
Klopt ook wel een beetje wat je zegt. Mark had het koppel toen eigenlijk bewust wat gedrukt, zodat dit de doseerbaarheid ten goede zou komen. Ik moet dan ook zeggen dat hij ze (relatief natuurlijk) goed kwijt kan via de voorwielen. Echter heb ik niet gereden met de setting zoals bijvoorbeeld @michel5gti, welke gewoon de volle newtonmeters heeft.. dat jeukt dan weer een beetje ergens
Binnenkort nog even wat aanpassingen aan de catback en dan toch even terug.
Sebster schreef:
Zieke shit kerel! Keertje naast elkaar zetten, ben benieuwd hoe die extra pk's zich nou verhouden.
Denk dat je dat verschil wel goed gaat zien hoor.
Vanuit stilstand zal het niet veel maken, je zit toch met je tractie. Dan komt het er op aan wie het beste doseert en de beste bandjes heeft.
Maar op de tussensprint ga je dit verschil goed merken in vermogen
Sebster schreef:
Zieke shit kerel! Keertje naast elkaar zetten, ben benieuwd hoe die extra pk's zich nou verhouden.
Denk dat je dat verschil wel goed gaat zien hoor.
Vanuit stilstand zal het niet veel maken, je zit toch met je tractie. Dan komt het er op aan wie het beste doseert en de beste bandjes heeft.
Maar op de tussensprint ga je dit verschil goed merken in vermogen
Ja dat lijkt mij ook wel. Maar die turbo die jij gebruikt nou dezelfde K04 als ik bijv heb of weer een doorontwikkeling?
Het is een originele k04 turbo die pas gemaakt wordt met een interne dumpvalve etc en de silencer is eraf. Verder is het gewoon een k04.
De reden dat de golf 6 gti het zo goed doet met die turbo, is dat de kop van het G6 gti blok zoveel beter is dan de oudere k03 en k04 motoren (zoals de R20 etc).
Daarbij heeft Erwin echt alles 100% goed staan, goede brandstof, alles net gereinigd, goede motor, en allerlei kleine modificaties, zoals de intercooler buizen etc (deed het bij de stage 2 toen ook al erg goed). Kortom je gaat echt niet dagelijks 400pk k04 uitdraaien zien
Race Eend schreef:Het is een originele k04 turbo die pas gemaakt wordt met een interne dumpvalve etc en de silencer is eraf. Verder is het gewoon een k04.
De reden dat de golf 6 gti het zo goed doet met die turbo, is dat de kop van het G6 gti blok zoveel beter is dan de oudere k03 en k04 motoren (zoals de R20 etc).
Daarbij heeft Erwin echt alles 100% goed staan, goede brandstof, alles net gereinigd, goede motor, en allerlei kleine modificaties, zoals de intercooler buizen etc (deed het bij de stage 2 toen ook al erg goed). Kortom je gaat echt niet dagelijks 400pk k04 uitdraaien zien
MK5benGTI schreef:Was een erg mooie starter! Hoe was de terugreis?
Zeker weten, de terugreis was zoal je waarschijnlijk al verwacht in 1 woord fantastisch. Een duitser met zon rare bmw wilde even een stukje met me mee totdat ik even stiekem me been wat uitstrekte. Toen ging deze beste man maar weer rechts rijden hahah.