Ik heb mezelf geregistreerd omdat ik met een probleempje zit; er zit een enorm lelijke deuk in m'n achterklep. Deze deuk is niet uit te deuken, en het doet gewoon pijn aan m'n ogen dus besloot ik de achterklep te vervangen. Om mezelf niet teveel op kosten te jagen heb ik een 2e hands klep op de kop getikt bij een sloperij. Deze klep heeft de juiste kleur, en is ook helemaal compleet. Het is dus alleen een kwestie van de klep overzetten en de lampen te plaatsen. Piece of cake zou je zeggen!
Maarrrr... De klep die ik heb gekocht behoort toe aan een TDI, zelf rijdt ik de MK5 GTI. De achterklep van de TDI heeft een iets ander model achterspoiler op de klep zitten dan mijn eigen GTI. Wat ik graag wil doen, is de spoiler van mijn oude achterklep overzetten op de "nieuwe" klep. Ik heb al rondgeneusd op het internet en youtube, maar ik kom er maar niet achter hoe dit in zijn werk gaat.. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij hier wat meer informatie over zou kunnen geven, of mij in de juiste richting kan sturen. Ik zou het zonde vinden als ik de originele spoiler niet kan behouden.
Alvast bedankt voor de hulp en de moeite!
Groetjes,
Maurice