Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik ben nieuw op de forum alle tips zijn dankbaar.
ik heb een een vraag over verlagen het gaat om een golf 5 gti uit 2006, bij mij zit er verlagingsveren onder waarvan rechtsvoor bij de onderste schaal een cm of 3 is afgebroken en dat is apk afkeur. er zit op dit moment eibach onder maar ik heb geen idee hoeveel mm verlaagt,hoe zou ik dit kunnen opmeten ik rij met 19'' 225 breed. omdat de keuring om de hoek ligt zit er nu een beetje druk op barst.
mvg,
farlow
er is maar 1 soort verlaging voor de gti van eibach
Dat is de eibach sportline, deze verlaagd 25 a 30 mm bij de GTI (dit omdat de gti standaard al lager is als de "gewone" golf)
Er zit alleen verschil in de aslast van een handbak of dsg. Hier even rekening mee houden.
staffpride schreef:er is maar 1 soort verlaging voor de gti van eibach
Dat is de eibach sportline, deze verlaagd 25 a 30 mm bij de GTI (dit omdat de gti standaard al lager is als de "gewone" golf)
Er zit alleen verschil in de aslast van een handbak of dsg. Hier even rekening mee houden.
Beste, ik heb vanaf eind van de week ook een golf V GTI die ik toch een beetje wou verlagen, had verlagingsveren van h&r gezien die 5cm verlaagden, zijn deze dan niet aan te raden?
Beste, ik heb vanaf eind van de week ook een golf V GTI die ik toch een beetje wou verlagen, had verlagingsveren van h&r gezien die 5cm verlaagden, zijn deze dan niet aan te raden?
De 50mm veren zijn bedoelt voor een originele Golf. De 30mm verlagingsveren zijn voor de GTI.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK VW Polo 6R BM Opel Astra GSI
De 50mm veren zijn bedoelt voor een originele Golf. De 30mm verlagingsveren zijn voor de GTI.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oké, dan zal het toch terug een schroefset worden, bedankt voor de info
Mocht je nog een super schroefset zoeken, ik heb nog een BC Racing RA liggen. Is de versie met de verstelbare topmounts. 36 voudig instelbaar in hardheid.
Nieuw in doos, is alleen open geweest voor de foto's:
Voor meer info: stuur me maar een PB met je 06-nummer!