Mathieu schreef:@tino
Jij hebt natuurlijk ook de complete draagarmen met powerflex rubbers!
Merk je hier nadelig effect van met rijden qua trillingen en dergelijke?
Btw ben erachter gekomen dat Paul jou buurman is.
Hij had het laatst over een dikke Scirocco
![Zeer gelukkig :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Begin altijd met een nieuwe auto met Lagere veren Eibach en dikkere stabilisatoren Eibach en dikke wielen
![Zeer gelukkig :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
.
Dan komt er een veerpootbrug boven en evt. onderste tussen de ophanging moet je inderdaad een gat in het schutboard maken .
![Afbeelding](http://i1059.photobucket.com/albums/t427/Tino1964/Veerpootbrug2.jpg)
Na een jaar of twee een Bilstein set
Als hij dan wat ouder is en de rubbers wat minder worden ( jaar of 3 a 4 )komen er Super Pro Polyuerethane bussen in SuperPro werkt samen met VWR heb wat meer vertrouwen in hun test werk
![Lach :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
. ps bij powerflex heb je wel zachtere en hardere varianten
Ben dit keer alleen wat verder gegaan met complete draagarmen omdat het een blijvertje is
Is maar een kilo lichter dan origineel maar wel meer stel mogelijkheden.
Trillingen van deze bussen zijn niet meer maar de weg wordt wel meer door gegeven wil het geen trillingen noemen bv met aquaplaning krijg je een behoorlijke klap hij doet het niet eerder maar omdat normaal de eerste klap door het rubber wordt opgevangen was dit minder in de auto te voelen.
Vind vooral het sturen weer scherper geworden over helen deed hij al niet door de dikker stabilisatoren.
Het voordeel van deze onderste Summit versteviging is dat er ook een windt geleider naar de Turbo op zit wat bij mij de olie temp 5 graden naar beneden heeft gehaald.
![Afbeelding](http://i1059.photobucket.com/albums/t427/Tino1964/6%20voorste%20chassis%20versterking%20.jpg)
Check even Eibach filmpje
https://youtu.be/rNveXFrKRSc