Zoemer lichtschakelaar
-
- Type auto: MK5 GTI
Zoemer lichtschakelaar
Ik heb een golf 5 gti van 2005. Als ik de lichtschakelaar aan heb staan en doe de deur open,dan zoemt hij niet. Zet ik de schakelaar op stadslicht en doe de deur open dan zoemt hij wel. Ik dacht dat de schakelaar stuk was,aangezien hij ook lelijk was afgesleten heb ik vandaag een type 6 schakelaar gehaald. Alleen nu heb ik nog steeds dezelfde problemen.
Waar zou dit aan kunnen liggen?? Ik weet bij toeval dat mijn auto met xenon uit de fabriek kwam,en nu gewone koplampen heeft. Zou dit er mee te maken hebben?
Alvast bedankt!
Waar zou dit aan kunnen liggen?? Ik weet bij toeval dat mijn auto met xenon uit de fabriek kwam,en nu gewone koplampen heeft. Zou dit er mee te maken hebben?
Alvast bedankt!
Re: Zoemer lichtschakelaar
Het zou kunnen zijn dat als je licht aan hebt staan, dat ze bij uitschakeling van je auto automatisch uitgaan. En als je je auto start de lichten aan gaan. PDat had ik ook in mn GTI toendertijd.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
- NielsED30
- Type auto: MK7 GTI Clubsport
- Contacteer:
Of er is een contact in je deurslot kapot. Frank uit Apeldoorn van www.deurslotreparatie.nl kan dit met garantie, voor leuk geld, repareren.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
-
Bedankt voor de reacties.
Als er in mijn deurslot wat kapot zou zijn,dan zou hij toch ook niet moeten zoemen als ik hem op stadslicht heb
Ik rijd altijd met licht aan, zou ik hem dan gewoon op auto stand kunnen zetten? Hoort hij dan aan te gaan als je start en uit te gaan als je hem uitzet?
Dat werkt volgens mij niet nou.
Als er in mijn deurslot wat kapot zou zijn,dan zou hij toch ook niet moeten zoemen als ik hem op stadslicht heb
Ik rijd altijd met licht aan, zou ik hem dan gewoon op auto stand kunnen zetten? Hoort hij dan aan te gaan als je start en uit te gaan als je hem uitzet?
Ja als het donker genoeg is voor je lichtsensor.Dennie ten Hoopen schreef:Bedankt voor de reacties.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
Nee, de auto stand is een functie waarbij de lampen aangaan als het donker word of als je een tunnel inrijd. Zodra je daar weer uit bent schakelen ze weer uit. Idem wbt donker buiten en je rijd net zolang het licht word. Dan schakelen ze ook uit. Een voorbeeld is bv een erge regenbui. "Donker" is wel een ruim begrip, want bij schemer schieten ze al aan. Ik rij in beide VW's met de auto stand.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
- MK5benGTI
- Type auto: Golf MK 5 GTI
Heel leuk die auto stand alleen ik kom dagelijks auto's tegen die je gewoon erg slecht ziet doordat het grijs weer is. Neem er dan nog eens een in combinatie een grijze auto bij en dan valt het gewoon niet op.Dennie ten Hoopen schreef: Ik rijd altijd met licht aan, zou ik hem dan gewoon op auto stand kunnen zetten? Hoort hij dan aan te gaan als je start en uit te gaan als je hem uitzet?
Heb mij zelf aangeleerd: instappen, motor starten, lampen aan en gordel om.
-
- Type auto: MK5 GTI Oranje
Je kunt ook gewoon je dimlicht aanlaten gaat over je contact dus gaat uit.
Stadslicht niet die kun je laten branden met de auto op slot bijvoorbeeld.
Stadslicht niet die kun je laten branden met de auto op slot bijvoorbeeld.
-
Probleem opgelost!
Mijn licht gaat inderdaad vanzelf uit! Als ik de lampen aan laat, dan gaat hij vanzelf uit na een tijdje. Daarom zal die ook wel niet zoemen.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
Mijn licht gaat inderdaad vanzelf uit! Als ik de lampen aan laat, dan gaat hij vanzelf uit na een tijdje. Daarom zal die ook wel niet zoemen.
Iedereen bedankt voor het meedenken.