Goedendag.
Mijn naam is justin
Mijn eerste bericht op dit forum.
Ik heb mijn auto een aantal maanden geleden laten tunen bij Rspeedtuning in halsteren.
Dit is netjes op maat op de testbank gebeurt. Tijdens het testen kwam tijdens de logs naarboven dat er minimaal turbodruk verlies in zat. Dit kon zijn te slappe veer in de dumpvalve (forge) en de n75 klep. Bijde vervangen. De klacht was eerst dat hij met halfgas inhield meer en dan weer minder turbodruk zo voelde het.. na het vervangen van de klep was het minder en de auto zelf ook minder aggresief. Toen terug gereden naar de tuner. Logs waren goed maar de dip kregen we er niet uit zelfs na 3 uur extra proberen met aanpassen van de maps. Nu lees ik op het forum een soort gelijk probleem en bij hem bleek dit alsnog de n75 te zijn. Las ook dat ik hem nirt via volkswagen moest bestellen. Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Zou iemand mij hierover meer kunnen vertellen? Of iemand die dit tegen betaling kan oplossen.
Mvg justin
Golf 6 gti N75klep?
Re: Golf 6 gti N75klep?
Neem eens contact op met DVX in Willebroek.
Re: Golf 6 gti N75klep?
Beter JD!
Edition 35 - JD Stage 2+ & DSG Stage 2: 391 hp/504 nm
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
Re: Golf 6 gti N75klep?
Justin wij willen fotos zien
groetjes, Danny.
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
Re: Golf 6 gti N75klep?
Altijd welkom om eens te kijken wat er nu juist aan de hand kan zijn.
Volgens mij zit het in de PID regeling van de turbodruk en dat kan niet anders dan een software fout zijn.
Volgens mij zit het in de PID regeling van de turbodruk en dat kan niet anders dan een software fout zijn.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten