Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Na 2 jaar in bezit te zijn geweest van de Golf moet ik hem helaas met mijn in mijn hart verkopen, in verband met een auto van de zaak, ook leuk, maar toch wat anders..
Alle informatie staat op marktplaats in de volgende link:
Ik denk dat hij dit wel kan onderbouwen via de telefoon, anders krijg je veel van die testrijders die het geld toch niet hebben om de auto te kopen, en dat er natuurlijk bij serieus interesse wel voortijdig mee gereden kan worden.
Ik laat ook bij verkoop diegene niet direct rijden, dit gebeurd op een industrie terrein waar Hij/Zij met de auto kan proefrijden. Met Alleen diegene die hem wil kopen met mijzelf erbij natuurlijk.
NL_MK5 GTI schreef:Ik denk dat hij dit wel kan onderbouwen via de telefoon, anders krijg je veel van die testrijders die het geld toch niet hebben om de auto te kopen, en dat er natuurlijk bij serieus interesse wel voortijdig mee gereden kan worden.
Ik laat ook bij verkoop diegene niet direct rijden, dit gebeurd op een industrie terrein waar Hij/Zij met de auto kan proefrijden. Met Alleen diegene die hem wil kopen met mijzelf erbij natuurlijk.
Je merkt toch snel zat in het contact of iemand echt serieus is of alleen een rondje wilt raggen?
Beetje raar dat je geen proefrit mag maken voordat je tot een deal gekomen bent toch? Geeft me altijd een raar gevoel
(geen directe kritiek hoor, ik snap best dat je allerlei mensen in je auto wilt laten rijden die geeneens van plan zijn om 'm te kopen)
NL_MK5 GTI schreef:Ik denk dat hij dit wel kan onderbouwen via de telefoon, anders krijg je veel van die testrijders die het geld toch niet hebben om de auto te kopen, en dat er natuurlijk bij serieus interesse wel voortijdig mee gereden kan worden.
Je merkt toch snel zat in het contact of iemand echt serieus is of alleen een rondje wilt raggen?
Beetje raar dat je geen proefrit mag maken voordat je tot een deal gekomen bent toch? Geeft me altijd een raar gevoel
(geen directe kritiek hoor, ik snap best dat je allerlei mensen in je auto wilt laten rijden die geeneens van plan zijn om 'm te kopen)
Hoe doen dealers dat eigenlijk?
Was even geleden bij een goed aangeschreven handelaar bij mij in de buurt geweest voor een ED35 die ze hebben. Na wat praten gaf hij aan dat er toch echt geen proefrit mogelijk was voordat we overeenstemming hadden over de prijs. Too bad, een week later kocht ik mijn huidige ED35.
Ik geloof wel dat er een hoop raggers zijn voor zulke auto's, maar die herken je snel genoeg denk ik wanneer je contact hebt.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Warhoofd schreef:Dus evt geïnteresseerden moeten hem eerst kopen, dan mogen ze pas een proefrit maken en als het ze niet bevalt koop je hem dan weer terug ofzo?
Klopt inderdaad, ik heb geen zin in mensen die komen proefrijden en dan vervolgens weer lekker naar huis geen met een ritje in mijn GTI op zak. Ik wil een mondelinge overeenkomst sluiten, mocht de auto door gebreken niet voldoen, kan dat uiteraard wel veranderen.
Hoe doen dealers dat eigenlijk?
Was even geleden bij een goed aangeschreven handelaar bij mij in de buurt geweest voor een ED35 die ze hebben. Na wat praten gaf hij aan dat er toch echt geen proefrit mogelijk was voordat we overeenstemming hadden over de prijs. Too bad, een week later kocht ik mijn huidige ED35.
Ik geloof wel dat er een hoop raggers zijn voor zulke auto's, maar die herken je snel genoeg denk ik wanneer je contact hebt.
Klopt inderdaad, er komt ook een stukje gevoel bij kijken, ik probeer alleen het grote stuk 'testpiloten' we te houden
Bedankt voor je interesse, helaas is dit echt de uiterste prijs. Met 14500 ben ik een van de goedkopere Golf VI GTI's met deze KM-stand en opties (miltek uitlaat)