inlaatspruitstuk klep !!!

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Rdam5314
Type auto: Golf MK5 GTI

inlaatspruitstuk klep !!!

Bericht door Rdam5314 »

Dus ik ben op de snelweg aan het cruisen met 150 km/h en plots de auto zakt in touren naar 3000 rpm max.
ik heb twee dagen lang op op max 3000 rpm gereden dus bij golf5 gti is max dat je 120 km/h kan halen.
uitendelijk laten uitlezen en we krijgen het foutcode inlaatspruitstukklep voor luchtstroming... foutcode P3193.
ik heb hans sloot gebeld en zei wat er aan de hand was die zeiden dat je via vagcom moet zetten op basisafstellingen.
dat hebben we geprobeerd bij de garage maar der ging geen signaal naar de inlaatspruitstuk de garage weet ook niet of de inlaatspruitstuk kapot is of die elektro motortje die erbij hangt.
de garage vraagt rond de 1000!! :roll: :roll: :roll: :roll: euro om het te vervangen.
nu is de vraag of ik het kan laten reinigen of dergelijk. de auto gaat nog steeds niet meer dan 3000 toeren

groetjes Huseyin
NielsED30
Type auto: MK7 GTI Clubsport
Contacteer:

Re: inlaatspruitstuk klep !!!

Bericht door NielsED30 »

Motor kan kapot zijn, of de kleppen zitten vast o.i.d.

Ik zou eerst een goede diagnose laten stellen voor er van alles vervangen gaat worden. Mocht je motortje kapot zijn heb ik er eventueel nog 1 liggen die werkend van de auto is afgekomen.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM

Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Rdam5314
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: inlaatspruitstuk klep !!!

Bericht door Rdam5314 »

Ja kijk het is nu namelijk zo dat de auto soms nog wel volop trekt en soms weer niet als de kleppen vast zouden zitten denk ik dan gaat ie helemaal niet meer optrekken het kan zijn dat de motortje kapot is. Ik zie ook dat jd een inlaatraject heeft.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”