Golf V GTI Edition 30 5 deurs
Golf V GTI Edition 30 5 deurs
Ik ben op zoek naar een leuke, liefst nederlands geleverde GTI Edition 30. Wie weet of heeft nog iets staan wat aan mijn eisen voldoet?
Must have:
- Zwart of wit
- 5 deurs
- DSG
- Xenon
- Km-stand rond de 100.000 max
Pré's:
- RNS510
- Schuif/kanteldak
- In nederland geleverd
Budget rond de 12K.
Must have:
- Zwart of wit
- 5 deurs
- DSG
- Xenon
- Km-stand rond de 100.000 max
Pré's:
- RNS510
- Schuif/kanteldak
- In nederland geleverd
Budget rond de 12K.
- MK5benGTI
- Type auto: Golf MK 5 GTI
Re: Golf V GTI Edition 30 5 deurs
Wens ik ik je veel succes met zoeken toe..
Vooral vanwege de richtprijs zeker?MK5benGTI schreef:Wens ik ik je veel succes met zoeken toe..
@Xizer gewoon benieuwd: waarom wil je graag een dsg? Het schakelen zat?

Op zoek naar mk5/mk6 GTI
Richtprijs is niks mis mee, daarbij blijft het een richtprijs. Als het 13 of 13.5 moet zijn voor een net exemplaar is ook geen probleem, net als dat de km-stand wat hoger zou uitvallen. Maar 150K blijft wel de max.
Omdat ik tot nog toe altijd handgeschakeld gereden heb en wel eens benieuwd ben naar de DSG waar iedereen zo lyrisch over doet.jan874 schreef: @Xizer gewoon benieuwd: waarom wil je graag een dsg? Het schakelen zat?
Waarvoor dank. Echter is xenon voor mij echt een must, als je GTI dit had was ik zeker komen kijken naar je bolide.ferry schreef:Pb gestuurd!
- ED30Erwin
- Type auto: Golf mk5 gti Ed30
Voor de richtprijs die je nu aanhoud kun je ook wel een setje koplampen erbij kopen dach ik zoXizer schreef:Omdat ik tot nog toe altijd handgeschakeld gereden heb en wel eens benieuwd ben naar de DSG waar iedereen zo lyrisch over doet.jan874 schreef: @Xizer gewoon benieuwd: waarom wil je graag een dsg? Het schakelen zat?
Waarvoor dank. Echter is xenon voor mij echt een must, als je GTI dit had was ik zeker komen kijken naar je bolide.ferry schreef:Pb gestuurd!

Als de auto daarvoor verkocht zou worden wel ja.ED30Erwin schreef: Voor de richtprijs die je nu aanhoud kun je ook wel een setje koplampen erbij kopen dach ik zo
Hoe staat het met die witte van jou? Niet te koop?
- ED30Erwin
Alles is te koop heXizer schreef:Hoe staat het met die witte van jou? Niet te koop?

Als jij met 'een paar' bedoelt wat er mee wordt bedoeld, 2, kunnen we best eens om de tafel gaan zitten.
- NL_MK5 GTI
- Type auto: MK5 GTI DSG
Beste kerel, je gaat toch geen 14-15k voor een golf 5 betalen, doe er nog iets bij dan heb je een Golf 6 of steek geld in je zak en koop voor 10k een hele mooie normale 5 gti.Xizer schreef:Als jij met 'een paar' bedoelt wat er mee wordt bedoeld, 2, kunnen we best eens om de tafel gaan zitten.
Kan best een Ed 30 zijn maar 14.000€+ is gewoon gekkenwerk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Nou een mooie edition 30 is zijn geld gewoon waard. Als de meeste dat niet snappen en proberen toch voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Dan moet je inderdaad een normale golf gti kopen. NL_MK5 GTI zegt dan een golf 6 te kopen voor iets meer als 14 a 15k dan krijg je precies waar voor je geld. Veel eigenaren slecht onderhoud.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
- NL_MK5 GTI
- Type auto: MK5 GTI DSG
Ja snap wel dat een ed 30 wat meer waard is maar echt geen 14-15k. Voor een Golf 6 wordt gewoon te veel voor gevraagd, als je goed zoekt staan er mooie exemplaren voor 16-16750€. Diegene die 19+ vragen staan er al maanden op dus dat zegt genoeg.ferry schreef:Nou een mooie edition 30 is zijn geld gewoon waard. Als de meeste dat niet snappen en proberen toch voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Dan moet je inderdaad een normale golf gti kopen. NL_MK5 GTI zegt dan een golf 6 te kopen voor iets meer als 14 a 15k dan krijg je precies waar voor je geld. Veel eigenaren slecht onderhoud.
Wat een onzin hierboven weer. Vorige week is een mk 6 gti met xenon, led achterlichten, van 2e eigenaar met 76k op de klok net voor mijn neus verkocht voor 13.5k. Voor 14 / 14.5k heb je een hele mooie 6 gti. Mensen die 17 ervoor vragen zijn de dromers als je het mij vraagt.
Ik kijk voor een Ed30 voornamelijk vanwege de motor. Wat betreft de normale V GTI, been there done that.
14 voor een ed is ook echt wel de max voor mij en zal de km stand onder de ton moeten zitten. Anders haal ik er 1 uit duitsland. Daar staan mooie al te koop voor 10/11k.
Ik kijk voor een Ed30 voornamelijk vanwege de motor. Wat betreft de normale V GTI, been there done that.
14 voor een ed is ook echt wel de max voor mij en zal de km stand onder de ton moeten zitten. Anders haal ik er 1 uit duitsland. Daar staan mooie al te koop voor 10/11k.
Daar ben ik het wel mee eens.NL_MK5 GTI schreef:Ja snap wel dat een ed 30 wat meer waard is maar echt geen 14-15k. Voor een Golf 6 wordt gewoon te veel voor gevraagd, als je goed zoekt staan er mooie exemplaren voor 16-16750€. Diegene die 19+ vragen staan er al maanden op dus dat zegt genoeg.ferry schreef:Nou een mooie edition 30 is zijn geld gewoon waard. Als de meeste dat niet snappen en proberen toch voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Dan moet je inderdaad een normale golf gti kopen. NL_MK5 GTI zegt dan een golf 6 te kopen voor iets meer als 14 a 15k dan krijg je precies waar voor je geld. Veel eigenaren slecht onderhoud.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
- ED30Erwin
We kunnen beter f1 gaan kijken 

Bij de stealert of particulier? Dat scheelt ook omdat je ook betaald voor garantie e.d.Xizer schreef:Wat een onzin hierboven weer. Vorige week is een mk 6 gti met xenon, led achterlichten, van 2e eigenaar met 76k op de klok net voor mijn neus verkocht voor 13.5k. Voor 14 / 14.5k heb je een hele mooie 6 gti. Mensen die 17 ervoor vragen zijn de dromers als je het mij vraagt.
13,5k lijkt me wel erg weinig voor een mk6 toch? Dan heb je waarschijnlijk een auto met 300bpm

Op zoek naar mk5/mk6 GTI
Particulier natuurlijk. Www.avsautos.nl. Daar staat de GTI inmiddels weer te koop. Blijkbaar heeft diegene zich als particulier voorgedaan om vervolgens de auto zakelijk door te stoten. Staat nu te koop voor 14950, is aan hun verkocht voor 13500.
Oordeel zelf, import auto met lage bpm ingevoerd en slecht onderhoud? Dacht het niet Piet. 16k voor een 6 gti? Keep on dreaming.
Oordeel zelf, import auto met lage bpm ingevoerd en slecht onderhoud? Dacht het niet Piet. 16k voor een 6 gti? Keep on dreaming.
Wat een gemouw om een prijs. Die auto die te koop staat kan je ook niet mee vergelijken.
Bj. 2009, handgeschakeld, ruiten achter niet getint, kleine RNS, verder niets aan gedaan (tuning/beveiliging), dus dat moet je er ook nog in steken.
Een ED30 of een erg goede MK5 is echt nog wel 12k of meer waard.
Bj. 2009, handgeschakeld, ruiten achter niet getint, kleine RNS, verder niets aan gedaan (tuning/beveiliging), dus dat moet je er ook nog in steken.
Een ED30 of een erg goede MK5 is echt nog wel 12k of meer waard.
Serviced by EMServices.
Waarom? Wie zegt dat de nieuwe eigenaar hier waarde aan hecht? Daarnaast maken deze opties nog altijd niet het prijsverschil waar het hier over gaat.Maarten schreef:Wat een gemouw om een prijs. Die auto die te koop staat kan je ook niet mee vergelijken.
Omdat die auto's van 16 a 17k dat wel hebben, en degene die dat niet hebben zijn inderdaad die dromers.
Ik denk dat een liefhebber GTI rijder wel een volle wilt.
Ik denk dat een liefhebber GTI rijder wel een volle wilt.
Serviced by EMServices.
Opties op een auto zijn altijd zo persoonlijk. Zelf ben ik blij dat ik een rns310 heb ipv 510, minder diefstalgevoelig en ik gebruik dat ding nooit. Ik wilde erg graag een handbak, in mijn beleving hoort dat bij een sportauto. Ook daar zijn meningen natuurlijk over verdeeld.Xizer schreef:Waarom? Wie zegt dat de nieuwe eigenaar hier waarde aan hecht? Daarnaast maken deze opties nog altijd niet het prijsverschil waar het hier over gaat.Maarten schreef:Wat een gemouw om een prijs. Die auto die te koop staat kan je ook niet mee vergelijken.
Ik geloof wel dat een knappe ED30 met goede kmstand echt zijn geld waard is.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
En hoogstwaarschijnlijk gevonden. Iets met 'Edition 30, 324 pk 425 nm, jd stage 2 met kat-mod'. Zaterdag kijken. 

Klinkt bekend, die van Ferry?Xizer schreef:En hoogstwaarschijnlijk gevonden. Iets met 'Edition 30, 324 pk 425 nm, jd stage 2 met kat-mod'. Zaterdag kijken.

Op zoek naar mk5/mk6 GTI