Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
renton schreef:Afgelopen zaterdag de GTI voor € 3000 verkocht aan een Pool.
Schadepost nu € 800. Dat probeer ik nu nog te verhalen op de verkoper die nog weinig toegeeft.
De schade is in ieder geval te overzien.
Morgen haal ik het volgende project uit Duitsland, een A3 2.0T Quattro.
Hopelijk kom ik deze keer wel thuis
Als ik mijn huiswerk goed doe, zie ik dat je 3800 euro voor een golf 5 GTI hebt betaald?
Voor € 3500 koop je een Golf met een verwaarloosde carrosserie, een goed onderhouden motor en en interieur met weinig slijtage plekken. Met een beetje kennis van zaken knap je voor € 750 de buitenkant op die er dan weer top uitziet, je rijdt er een paar maandjes in en vervolgens verkoop je hem weer voor € 6500.
Dat is het gangbare scenario voor 95% van de gevallen.
Maar soms heb je pech.....
GTI van 2006 staat voor 4500 tot 11000 te koop, particulier en handel. Top en kleun inbegrepen, dus kopen bij de Oosterburen voor die prijs is idd wel het risico lopen van een grote kleun.
Ik hoop dat je met de Audi geen "kleun" gekocht hebt.
Tja, als je 5K voor een a3 2.0T quattro neer legt, heeft ie of een enorme km stand, of een schade verleden, of er is ook iets mis mee..
Ter nuancering: de 2004/2005 versie kan je misschien nog voor dat geld vinden, maar een facelift model toch echt niet, lijkt mij
- zwarte A3 Quattro eind 2005, faceliftmodel
- Leder interieur in redelijke staat
- sluitende onderhoudshistorie
- Dealer onderhouden
- 190Km
- Distributie riem bij 180km vervangen
- Roest onderaan deuren en (overkoombare) gebruikssporen.
Vraagprijs begon bij €5900, kon hem meenemen voor €4500.
Vaak een kwestie van geduld en uitonderhandelen. Zit bij Duitse handelaren vaak een redelijke goede marge op.
Hij bedoelt denk ik met de single frame grille , 2003 2004 was nog met die simpele grille
Facelift is idd vanaf 2008
Heb zelf een a3 sportback 2.0 t 2005
renton schreef:Voor € 3500 koop je een Golf met een verwaarloosde carrosserie, een goed onderhouden motor en en interieur met weinig slijtage plekken. Met een beetje kennis van zaken knap je voor € 750 de buitenkant op die er dan weer top uitziet, je rijdt er een paar maandjes in en vervolgens verkoop je hem weer voor € 6500.
Ik kan dit moeilijk geloven als ik naar de prijzen hier in NL kijk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
renton schreef:Voor € 3500 koop je een Golf met een verwaarloosde carrosserie, een goed onderhouden motor en en interieur met weinig slijtage plekken. Met een beetje kennis van zaken knap je voor € 750 de buitenkant op die er dan weer top uitziet, je rijdt er een paar maandjes in en vervolgens verkoop je hem weer voor € 6500.
Je moet ook niet alles willen geloven
Zeker ons Bennetje niet
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK VW Polo 6R BM Opel Astra GSI
vr6-maniac schreef:Hij bedoelt denk ik met de single frame grille , 2003 2004 was nog met die simpele grille
Facelift is idd vanaf 2008
Heb zelf een a3 sportback 2.0 t 2005
Ik bedoel inderdaad de uitvoering met single frame grille......
Ik wil je de factuur wel sturen.
Wat NL_MK5 GTI hier bedoeld is denk ik dat het hele totaal plaatje niet klopt qua prijzen.. Ik zal er niet aan twijfelen dat jij die Golf GTI hebt kunnen kopen voor dat bedrag, maar er dan vervolgens vanuit gaan dat er niks mis mee is in het technisch aspect, vind ik echt heel erg ver gezocht. Zoals jij dan vervolgens ook omschrijft dat je er een paar maanden mee rijdt en met €2.5K winst verkoopt, dan denk ik gelijk dat jij zomaar werkzaam zou kunnen zijn bij de bekende autoverkoper in Rotterdam?
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht