Model bouwpakket Golf GTI

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Revell 7295
Type auto: Revell 7295 model.

Model bouwpakket Golf GTI

Bericht door Revell 7295 »

Zelf ben ik eigenlijk groot fan geworden van een ander soort/model auto, en ik kwam dit tegen op zolder. De volgende tekst is rechtstreeks van mijn marktplaats advertentie gehaald, en hier neer gezet. Zo weet ik dat dit model eerder bij de echte fans terrecht komt.

Bieden alleen via marktplaats link!

*Foto's kan ik hier niet uploaden, dus bekijk vooral de marktplaats foto's!
http://link.marktplaats.nl/m1098800989
Zolder vonst!

Bouwpakket van een VW Golf GTI 16v!
Model nummer: 7295
Schaal: 1:24 (lengte carroserie gemeten: +/- 17 cm)
Jaar van uitgave/productie: 1988
Kleur van het plastic: rood
Staat: doos is van de buitenkant een zolder vonst. Denk aan een heel klein beetje ingezakt, en stoffig. Het kan zijn dat u dit model als collectors item wilt hebben, en dat u de voorkeur geeft aan de "zolder vonst" look. Daarom zal ik dit bouwpakket, in plastic folie verpakken, en in een kartonnen (supermarkt)doos versturen.
De inhoud is in perfecte staat. Het model zelf zit in een gesealde plastic zak. Voor zover ik kan zien, is geen enkel onderdeel verbogen of los gemaakt. Doordat het pakket altijd op zolder lag, in een dichte doos, is er ook geen enkele verkleuring opgetreden!
Er zit ook een sticker vel bij, zie de foto's. Dit sticker vel is ook in perfecte ongekreukte staat, en er heeft altijd een stukje papier folie overheen gezeten. (zit er los over geschoven, tijdens maken van de foto ff eraf gehad)
Tot slot zit er een meertalige (waaronder nederlands) handleiding bij. Er zitten kleine ezelsoortjes aan, maar het stelt eigenlijk niets voor.

Welke VW Golf GTI fan kan ik hiermee blij maken, voor 30 euro? Contact via de mail aub.
Revell 7295
Type auto: Revell 7295 model.

Re: Model bouwpakket Golf GTI

Bericht door Revell 7295 »

Gereserveerd!
theo
Global Moderator
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15

Re: Model bouwpakket Golf GTI

Bericht door theo »

Afhandelen via Marktplaats.
Gesloten