Golf 6 R20 DSG 2012

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
bael
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 feb 2014, 19:55
Type auto: Golf 6 R20
Locatie: Ninove Belgie

Golf 6 R20 DSG 2012

Bericht door bael »

Beste leden, hierbij zet ik mijn R20 te koop, zou naar iets groter willen gaan.
Hij is van september 2012 en heeft ongeveer een goede 51300km hij staat nog zoals nieuw word meer gekuist als er met gereden word ook dan :lol:
Over de wagen zelf dan hij heeft een KW V2, staat op stage 2 door DVX uit willebroek, , volledige Milltek uitlaatlijn cold air intake, + DSG update.
Heeft onlangs nog onderhoud gehad alle filters bougies.. Airco is na gekeken, zitten van vorig jaar 4 nieuwe michelin banden op + remmen vooraan, heeft er al zo een 7000km mee gereden of minder.
Heb er ook nog een 5de velg met band bij, en ook hoes van golf voor binnen was ongeveer 370€
Als er vragen zyn aarzel niet :D

Link met fotos:
http://www.2dehands.be/autos/volkswagen ... 94601.html

Grtz.
bael
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 feb 2014, 19:55
Type auto: Golf 6 R20
Locatie: Ninove Belgie

Re: Golf 6 R20 DSG 2012

Bericht door bael »

Er heeft blijkbaar niemand nog interesse in een nette golf R staat al bijna 2maand te koop en nog maar 1reactie. de garage wil hem ook overhouden maar jullie kennen die prijzen wel :?
wjb#222
Berichten: 622
Lid geworden op: 03 mei 2012, 21:54
Type auto: passat R36
Locatie: Eindhoven

Re: Golf 6 R20 DSG 2012

Bericht door wjb#222 »

denk dat je prijs wat aan de hoge kant is
zeker voor een Belgische auto (invoeren komt nog veel bij kijken)
3deurs (meeste willen toch 5)
en meesten willen leer/schaalstoelen

bedoel het niet lullig ;)
wens je succes met de verkoop het is een erg mooie auto!
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Golf 6 R20 DSG 2012

Bericht door ChielED35 »

wjb#222 schreef:denk dat je prijs wat aan de hoge kant is
zeker voor een Belgische auto (invoeren komt nog veel bij kijken)
3deurs (meeste willen toch 5)
en meesten willen leer/schaalstoelen

bedoel het niet lullig ;)
wens je succes met de verkoop het is een erg mooie auto!
Hier sluit ik mij wel bij aan. Met invoer en aankoop ga je ruim over de 30K heen, dat is in mijn ogen te duur voor een 6R. Al is het een hele mooie auto!
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
JP-GTi
Berichten: 91
Lid geworden op: 31 dec 2015, 19:17
Type auto: Golf 7 facelift GTi

Re: Golf 6 R20 DSG 2012

Bericht door JP-GTi »

Nou worden de (prijzen van) R's overal ook wat overschat
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1115
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: Golf 6 R20 DSG 2012

Bericht door Famous1303 »

ChielED35 schreef:
wjb#222 schreef:denk dat je prijs wat aan de hoge kant is
zeker voor een Belgische auto (invoeren komt nog veel bij kijken)
3deurs (meeste willen toch 5)
en meesten willen leer/schaalstoelen

bedoel het niet lullig ;)
wens je succes met de verkoop het is een erg mooie auto!
Hier sluit ik mij wel bij aan. Met invoer en aankoop ga je ruim over de 30K heen, dat is in mijn ogen te duur voor een 6R. Al is het een hele mooie auto!
Niet over de 30k maar wel in de buurt.
Hier koop je ook een hele nette originele Nederlander voor welke niet direct wat waarde verliest omdat het een import is.

Naast dat het een mooie auto is denk ik inderdaad wel dat het voor Nederland té duur is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
Xizer
Berichten: 211
Lid geworden op: 20 feb 2015, 18:22
Type auto: Golf MK5 GTI ED30

Re: Golf 6 R20 DSG 2012

Bericht door Xizer »

Prijs is inderdaad echt (veel) te hoog. Voor iets over de 30K koop je een Golf 7 R. :lol:
bael
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 feb 2014, 19:55
Type auto: Golf 6 R20
Locatie: Ninove Belgie

Re: Golf 6 R20 DSG 2012

Bericht door bael »

Prijs staat op 26000 maar dat is natuurlijk niet mijn laagste bod. Meestal bieden ze toch nog wat af :D idd ik dacht dat 3deur beter verkocht maar dat zeiden ze mij in de garage ook, had het een 5deurs geweest kreeg ik meteen nog 1500meer. Voor de rest weet ik niet wat het kost voor een auto van België naar Nederland in te voeren, maar er zitten hier natuurlijk ook wat Belgische leden he :D nou ja raak hij niet verkocht neemt de garage hem wel over maar wat je natuurlijk extra kan krijge is mooi meegenomen die garage prijzen liggen net iets lager.
Grtz
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1115
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: Golf 6 R20 DSG 2012

Bericht door Famous1303 »

bael schreef:Prijs staat op 26000 maar dat is natuurlijk niet mijn laagste bod. Meestal bieden ze toch nog wat af :D idd ik dacht dat 3deur beter verkocht maar dat zeiden ze mij in de garage ook, had het een 5deurs geweest kreeg ik meteen nog 1500meer. Voor de rest weet ik niet wat het kost voor een auto van België naar Nederland in te voeren, maar er zitten hier natuurlijk ook wat Belgische leden he :D nou ja raak hij niet verkocht neemt de garage hem wel over maar wat je natuurlijk extra kan krijge is mooi meegenomen die garage prijzen liggen net iets lager.
Grtz
Gelijk heb je, weet niet wat de garage bood maar zal inderdaad hopen op een Belg.

Pas een R ingevoerd en daar begint de BPM eigenlijk pas bij 2600 als je het via "leeftijdskorting doet". Als je wat meer opties heb zoals ik dan komt er nog wel paar 100 bij.. Zo word het voor een Nederlander aan best duur geintje.
Wat je kan doen is een schaderapport opstellen als dit zin heeft maar dan verminderd de waarde ook weer wat bij de verkoop.

Ruil je hem dan in bij de garage? Dan kan je vaak wel extra afpraten van je nieuwe auto, zo niet, Succes met de verkoop!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten