www.partsandpaint.nl

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
papejojo
Type auto: Golf 5 gti

www.partsandpaint.nl

Bericht door papejojo »

Beste

ik heb een klein ongevalletje gehad en zou nu nieuwe voorbumper enzo moeten hebben, heeft er iemand al ervaring met deze site?
Ze zouden de onderdelen ook kunnen spuiten, dus dit zou wel handig zijn, als er iemand ervaring mee heeft laat aar iets weten, of tips heeft waar ik deze onderdelen beter zou kunnen kopen

Mvg
Golf 5 GTI -edition 30 blok- stage 3
Bluepower
Type auto: 2010 Audi TTS

Re: www.partsandpaint.nl

Bericht door Bluepower »

Ik zou dit persoonlijk NIET doen, daar laten spuiten en dan pas monteren..
Als ik kijk naar de prijzen voor onderdelen op de website, zijn het after-market onderdelen waarvan het altijd maar de vraag is hoe goed de pasvorm is.
Als je het al laat spuiten, en het blijkt niet goed te passen, of er moeten toch nog aanpassingen gedaan worden, moet het opnieuw gespoten worden, dus extra kosten...
ChielED35
Type auto: Golf MK7 R

Bericht door ChielED35 »

Bluepower schreef:Ik zou dit persoonlijk NIET doen, daar laten spuiten en dan pas monteren..
Als ik kijk naar de prijzen voor onderdelen op de website, zijn het after-market onderdelen waarvan het altijd maar de vraag is hoe goed de pasvorm is.
Als je het al laat spuiten, en het blijkt niet goed te passen, of er moeten toch nog aanpassingen gedaan worden, moet het opnieuw gespoten worden, dus extra kosten...
Sluit ik me bij aan. Komt ook nog bij dat je grotere kans op kleurverschil hebt.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
papejojo
Type auto: Golf 5 gti

Bericht door papejojo »

Bluepower schreef:Ik zou dit persoonlijk NIET doen, daar laten spuiten en dan pas monteren..

Dacht het wel, daarmee dat ik het even vroeg, de onderdelen zijn ondertussen OEM besteld en ga ze daarna afleveren bij spuiter die een monster gaat pakken van de kleur en het dan zo gaat spuiten. Dank u om te antwoorden.

Mvg
Golf 5 GTI -edition 30 blok- stage 3
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”