Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tot op heden is m'n thermostaat nog niet vervangen aangezien ze 2 x de verkeerde hebben binnen gekregen. Nu willen ze hem uitbouwen en dan de goeie zoeken en hem dan weer inbouwen. Ben ik m'n auto 2 dagen kwijt maar krijg wel vervangend vervoer.
Ze hebben m'n multiriem en remblokken vervangen. Hoor nog steeds een piepend geluid, de spanner hebben ze niet vervangen... na paar honderd meter rijden is het piepende geluid weg.
En m'n rem loopt piepend aan rechtsvoor als ik een stuk heb gereden. Binnen m'n woonplaats niet maar zodra ik naar werk rijdt of thuis kom vanuit werk hoor ik een irritant piepend geluid rechtsvoor... ook als ik ff flink gas geef voel ik hem rechtsvoor lichtjes trillen..
Gaat wel lekker bij deze garage he.. man man man...
Kan ook zeggen fix dat piepende geluid ( multiriem ) en zorg dat die rechtsvoor niet meer piept ( remklauw/blok) en dan dat ik naar een andere garage ga voor m'n thermostaat.
Heb een adresje van maatje gekregen die doet het voor 350€ met vervangend vervoer, hij heeft pas z'n 240 edition daar gebracht. Thermostaat + throttlebody reinigen en alles zonder problemen..
Dusja twijfel wat ik nou ga doen.. m'n huidige garage moet wel een goeie prijs gaan maken want ga voor dit alles niet de hoofdprijs betalen uiteraard.. ben al 2 halve dagen m'n auto kwijt geweest en nu willen ze hem 2 dagen houden haha pfff.