Oliedruk melding kom na een poosje rijden, en verdwijnt ook weer net zo snel dat die komt soms blijft wat langer of soms komt de melding helemaal niet.
We hebben al heel veel gedaan om het te verhelpen. Zo als
Blok ge spoelde 3 keer heel goed
Nieuwe olie zeef compleet met pakking ect ect
Paar keer nieuwe olie.
Nieuwe oliedruk sensor.
Melding kwam weer terug.. Dan weer wel dan weer niet.
Toen naar de vw dealer als nog.. heel veel foutmelding waren in het systeem. Blok is onder druk gezet en de turbo is gecheckt... hun hebben de blok onderdruk gezet...en zeiden dat de blok beetje druk verliest heeft?????. Vaag ding loopt rijd als nieuw echt els nieuw blok maakt geen rare geluid niks... uit eindelijk zeggen ze er moet neuuwe blok 6100 euro ... ik je zei je bent gek blok is 100 % goed.
500 Euro lichter en de auto weg gehaald daar, toen op advies auto weg gebracht naar een normaal garage.. blok daar weer onder druk gezet en de turbo... hun zeggen perfect blok is perfect en turbo ook. ....ze zijn naar de sensor gaan kijken die was vervangen. En zeiden dat de verkeerde oliedruk sensor er op zit... wel vaag ik heb de sensor via de vw dealer besteld..
Ma goed hun dus de goeie er op en rijden maar weer. Na 30 km kwam de melding weer

Weer terug naar de garage en hun wouden het gewoon niet geloven omdat hun zeggen de blok is echt perfect...
Okay nu hebben de ze kabel van de sensor naar computer helemaal vervangen.. en geloofde hun heilig er in dat het gewoon klaar moet zijn. Sja jammer genoeg na paar km kwam die weer terug..... weet iemand wat we nog kunnen doen.
Geloof me als ik zeg dat de auto/blok echt 100% klinkt en rijd. Ik rij nl zelf ook mk5 gti dsg... zijn auto klinkt en rijd nog beter dan de mijne.