R20/R32 Remklauwen voorzijde gezocht!
R20/R32 Remklauwen voorzijde gezocht!
Goeiedag,
ben dus opzoek naar een nette set klauwen, incl toebehoren zoals de stofplaten. Leidingen / schijven zijn niet van toepassing, deze vervang ik namelijk voor wat anders..
Alvast bedankt.
Gr,
Seb
ben dus opzoek naar een nette set klauwen, incl toebehoren zoals de stofplaten. Leidingen / schijven zijn niet van toepassing, deze vervang ik namelijk voor wat anders..
Alvast bedankt.
Gr,
Seb
Edition 35 - JD Stage 2+ & DSG Stage 2: 391 hp/504 nm
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
3" De-cat downpipe - Milltek 3'' non-resonated rear - LOBA HPFP - CTS Turbo Intake - GFB+
Re: R20/R32 Remklauwen voorzijde gezocht!
Op facebook staat een r32 set...zowel voor als achter. Zien er goed uit en de prijs viel mij ook mee.
Haha ja I knowHenniej schreef:Pb even Bluepower die heeft wel wat liggen.

Waar zag je dit?jannick schreef:Op facebook staat een r32 set...zowel voor als achter. Zien er goed uit en de prijs viel mij ook mee.
Edition 35 - JD Stage 2+ & DSG Stage 2: 391 hp/504 nm
Kwam ze ook tegen, deze?

Golf mk5 GTI, Limited Edition 240, 284pk/406nm
Je kunt ook proberen om BASK04 van het forum een bericht te sturen. Hij had mooie rode Brembo klauwen en rode R32 klauwen voor achter. Gewoon iedere week vragen, ik geef geen garanties dat ie reageert.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Boertje schreef:Kwam ze ook tegen, deze?
Deze idd:) lijkt goed