Milltek ruilen iemand?
Milltek ruilen iemand?
Ik ga meer kilometers maken en met name snelweg kilometers, ik denk dat ik er verstandig aan doe iets meer rust in de auto te krijgen.
Mijn mk5 GTI heeft vanaf de kat een Milltek, zou iemand interesse hebben om te ruilen voor origineel?
Mijn mk5 GTI heeft vanaf de kat een Milltek, zou iemand interesse hebben om te ruilen voor origineel?
Re: Milltek ruilen iemand?
Mooi. Heb je veel gereedschap, heb je een brug ter beschikking, en is jouw originele uitlaat netjes?
Verwante vraag: zijn alle uitlaten vanaf de kat hetzelfde/passend voor alle mk5's? Of zou er verschil kunnen zijn?
Verwante vraag: zijn alle uitlaten vanaf de kat hetzelfde/passend voor alle mk5's? Of zou er verschil kunnen zijn?
Ik neem aan dat jij de non resonates variant hebt...zonder middendemper er is ook een resonated variant met middendemper. Die kun je los kopen en er tussen zetten...die ga je zeker niet horen op de snelweg!
Daar heb ik nog niet aan gedacht. Misschien moet ik eens langs Tuningparts in Zoetermeer en neven wat informeren?jannick schreef:Ik neem aan dat jij de non resonates variant hebt...zonder middendemper er is ook een resonated variant met middendemper. Die kun je los kopen en er tussen zetten...die ga je zeker niet horen op de snelweg!
feddomw schreef:Daar heb ik nog niet aan gedacht. Misschien moet ik eens langs Tuningparts in Zoetermeer en neven wat informeren?jannick schreef:Ik neem aan dat jij de non resonates variant hebt...zonder middendemper er is ook een resonated variant met middendemper. Die kun je los kopen en er tussen zetten...die ga je zeker niet horen op de snelweg!
Zou ik doen...is ook van milltek is de rustige variant. Gezien je de rest al er onder hebt kost je dit de kop niet om er onder te laten zetten.
Volgens mij is jannick geen vrienden aan het maken hier 

HahaGolf88 schreef:Volgens mij is jannick geen vrienden aan het maken hier

- ED30Erwin
- Type auto: Golf mk5 gti Ed30
Volgens mij ook niet paar mensen blij die denken hoppa weg met t orgineel milltek eronder

Niks voor jou erwin?ED30Erwin schreef:Volgens mij ook niet paar mensen blij die denken hoppa weg met t orgineel milltek eronder![]()

Ik anders ook wel hoor. Weet niet waar je vandaan komt, maar kan wel aan alle gestelde eisen voldoen 

Ik heb een milltek van 1 jaar oud onder mijn golf 5 gti. Dit is met middendemper. Ik wil juist wat meer geluid. Misschien dat je interesse hebt in ruilen? Ik heb hier het gereedschap en ruimte om ze om te ruilen.
Stuur me een PB ajb.Rline schreef:Ik heb een milltek van 1 jaar oud onder mijn golf 5 gti. Dit is met middendemper. Ik wil juist wat meer geluid. Misschien dat je interesse hebt in ruilen? Ik heb hier het gereedschap en ruimte om ze om te ruilen.
Nee nog niets aan gedaan. Wel veel interesse, maar ik woon zelf bij Den Haag en bijna alle reacties zijn 100km+ rijden, en ik kom niet zo heel makkelijk een dag weg qua werk/kinderen.
Ik woon in Amsterdam, maar ben vaak in Den Haag. Ken ook al een aantal garages daar.
Heb je mijn advertentie gezien? Iets voor jou? Alle dempers zijn er nog, dus klinkt lekker rustig!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb je mijn advertentie gezien? Iets voor jou? Alle dempers zijn er nog, dus klinkt lekker rustig!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Ik wil wel op en neer rijden met de originele uitlaat vanuit eindhoven.feddomw schreef:Nee nog niets aan gedaan. Wel veel interesse, maar ik woon zelf bij Den Haag en bijna alle reacties zijn 100km+ rijden, en ik kom niet zo heel makkelijk een dag weg qua werk/kinderen.
Golf 5 GTI @ Stage 2: 289PK 438NM
ik heb hier nog een orginele als nieuwe 6 gti uitlaat die gerolen kan worden voor elke cat back uitlaat van milltek of akrapovic, maakt daarbij niet uit van welke auto deze afkomt

Gerolen?
Dit onderwerp helemaal vergeten, heb je deze nog altijd? Kan met standaard uitlaat in koffer naar u komen, weet niet als dit nut heeft voor u?feddomw schreef:Nee nog niets aan gedaan. Wel veel interesse, maar ik woon zelf bij Den Haag en bijna alle reacties zijn 100km+ rijden, en ik kom niet zo heel makkelijk een dag weg qua werk/kinderen.
mvg
Golf 5 GTI -edition 30 blok- stage 3
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook ff ben vergeten, knetterdruk gehad en mijn vrouw reed in de GTI......
Ik kom er nog op terug, had ook al destijds een paar PB berichten hierover die ik nog moet beantwoorden....

Ik kom er nog op terug, had ook al destijds een paar PB berichten hierover die ik nog moet beantwoorden....