Ik ben uiteindelijk van plan om mijn golf 5 gti (5 deurs) te laten wrappen aangezien er overal en nergens wat plekken op de lak zitten. Overspuiten is natuurlijk ook een optie alleen dat loopt wel heel hoog op in de cijfers ga ik vanuit en heb nog wel meer onderdelen te halen voor de gti. Plus een gaaf apart kleurtje is altijd leuk toch?
Nu had ik alleen de vraag of iemand hier ervaring mee heeft met een 5 deurs laten wrappen en wat dat ongeveer kost. Dan weet ik een beetje waar ik naartoe kan sparen. Nu zou ik ook niet weten waar ik dat op een fatsoenlijke manier kan laten doen dus een goed adresje is ook welkom.
Zou graag ook wel wat foto's willen zien of er meer gewrappde golf 5 zijn hier.
Golf mk5 GTI 5 deurs Wrappen
Golf mk5 GTI 5 deurs Wrappen
Verkocht Blue Graphite Pearl MK5 GTI - DSG
Golf Mk6 GTD
Golf Mk6 GTD
- MaartenBielen
- Type auto: Golf MK5 GTI
Re: Golf mk5 GTI 5 deurs Wrappen
Tussen de 1700-1900 euro.
Mijne is matte dark grey gedaan
Mijne is matte dark grey gedaan
*VW Golf 5 GTI 2008, Stage 2 by DVX Performance, 3'' Cattles DownPipe, Full RVS exhaust system by Skytune, Forge twin cooler, CTS turbo air intake, 291.2pk & 449Nm @RON 98
*VW Golf 6 1.6 Tdi 2010, Stage 3 by DVX Performance, Carbonio air intake, 188.8pk & 365Nm

*VW Golf 6 1.6 Tdi 2010, Stage 3 by DVX Performance, Carbonio air intake, 188.8pk & 365Nm

- Gerrit van den Berg
- Type auto: Golf MK1 en MK6 GTI
Ik weet niet waar je vandaan komt? D-Sign Makers in Veenendaal, werk ik vanaf 19 juni. Kunnen mooi wrappen. Stuur even een mail naar info@d-signmakers.nl t.a.v. Gerrit voor een offerte. Kijk ook eens op hun FB pagina, staat nu een timelaps filmpje van het wrappen van een Porsche
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Golf 1 1.8 16v KR Webers - 1981
Ibiza FR 1.9 TDI 165pk - 2005
Golf 6 GTI - 2011

http://www.facebook.com/gb-carpolish
Ibiza FR 1.9 TDI 165pk - 2005
Golf 6 GTI - 2011

http://www.facebook.com/gb-carpolish
Ik zal direct even een kijkje nemen. Afstand maakt gelukkig ook niet echt uit ( Goed excuus om even rond te scheurenGerrit van den Berg schreef: ↑03 jun 2017, 11:21 Ik weet niet waar je vandaan komt? D-Sign Makers in Veenendaal, werk ik vanaf 19 juni. Kunnen mooi wrappen. Stuur even een mail naar info@d-signmakers.nl t.a.v. Gerrit voor een offerte. Kijk ook eens op hun FB pagina, staat nu een timelaps filmpje van het wrappen van een Porsche

Verkocht Blue Graphite Pearl MK5 GTI - DSG
Golf Mk6 GTD
Golf Mk6 GTD