ik heb een tijdje geleden een golf 5 gti axx gekocht
hij draait momenteel slechts op 1.3 bar piek en houd vast rond de 1.1 bar
vermogen is, als ik de uitdraai moet geloven: 345pk/450nm
mijn laatste 'snelle' auto zat op 400pk/500nm, en kwa "gevoel" zou de 345pk wel ongeveer kloppen
30.000km geleden is bij xt motorsport uitgevoerd/gemonteerd:
Cilinderkop revisie
Honen
Drijfstangen en Zuigers S3
Nieuwe Lagers, bouten en distributie etc
K04-064 gereviseerd
Ruil versnellingsbak
Inrijden en afstelling
tevens op de auto:
Spec stage 3+ (780nm) koppelingset met enkel massa vliegwiel
Volledig milltek met 200cell katalysator
Forge Twintake
Forge divertervalve
Als ik het goed begrijp zou met de s3 zuigers en drijfstangen de compressie veranderd moeten zijn?
er zou dus meer effectieve inlaatdruk mogelijk moeten zijn, als de brandstof toevoer het bij kan houden.
ik wil hem opnieuw af laten stellen, maar alleen als het nog nut heeft
AXX met K04
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 25 jun 2017, 17:32
- Type auto: Golf MK5 GTI
AXX met K04
Laatst gewijzigd door jelzer1986 op 25 jun 2017, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rem-Co-82
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 19 dec 2016, 00:01
- Type auto: Golf mk5 GTI
- Locatie: Zuid-Holland
Re: AXX met K04
Als je even contact opneemt met Steef de eigenaar van XT dan kan hij wellicht adhv je kenteken nog terug vinden. Over het algemeen zal hij het wel weten of terug kunnen vinden.
Succew
Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Succew
Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Re: AXX met K04
ey,
ik heb zelf ook een AXX met k04, deze is bij JD zo gemaakt. Bij mij rijd hij ongeveer op 1.3 /1.4 bar en heeft een vermogen van 349pk/450nm.
Vorige jaar heb ik een Loba hpfp erop laten zetten en dit resulteerde in een langer vast houden van koppel over toeren gebied. Mij is verteld dat het niet verstandig is om met AXX blok over de 450nm te gaan mits je drijfstangen en zuigers aanpakt. Ik weet niet wat de S3 onderdelen aan zouden kunnen maar ik gok op een 370pk/480nm.
ik heb zelf ook een AXX met k04, deze is bij JD zo gemaakt. Bij mij rijd hij ongeveer op 1.3 /1.4 bar en heeft een vermogen van 349pk/450nm.
Vorige jaar heb ik een Loba hpfp erop laten zetten en dit resulteerde in een langer vast houden van koppel over toeren gebied. Mij is verteld dat het niet verstandig is om met AXX blok over de 450nm te gaan mits je drijfstangen en zuigers aanpakt. Ik weet niet wat de S3 onderdelen aan zouden kunnen maar ik gok op een 370pk/480nm.
Just asking :p
- NielsED30
- Berichten: 1231
- Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
- Type auto: MK7 GTI Clubsport
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: AXX met K04
Ik denk dat Steef bij XT het nog wel weet als je het vraagt hoor...
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 25 jun 2017, 17:32
- Type auto: Golf MK5 GTI
Re: AXX met K04
Bedankt heren.
Ik ben ondertussen wat wijzer geworden dankzij steef van XT.
Ik ga de hpfp aanpassen of vervangen, daarna laat ik hem opnieuw afstellen
Ik ben ondertussen wat wijzer geworden dankzij steef van XT.
Ik ga de hpfp aanpassen of vervangen, daarna laat ik hem opnieuw afstellen
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten