Vraagje omlijsting dsg pook golf 5 ed30
- ED30Erwin
- Type auto: Golf mk5 gti Ed30
Vraagje omlijsting dsg pook golf 5 ed30
Goedeavond.
De omlijsting die om mijn dsg pook zit vertoont wat plekjes waar de zwarte lak er af is dus op t kunstof kijkt, ik denk dat de meeste begrijpen wat ik hiermaa bedoel.
Nu is mijn vraag dat zwarte gedeelte is dat los te krijgen, ben namelijk niet van plan een hele nieuwe pook van een x aantal 100 euro aan te schaffen.
Alvast bedankt
Groet erwin
De omlijsting die om mijn dsg pook zit vertoont wat plekjes waar de zwarte lak er af is dus op t kunstof kijkt, ik denk dat de meeste begrijpen wat ik hiermaa bedoel.
Nu is mijn vraag dat zwarte gedeelte is dat los te krijgen, ben namelijk niet van plan een hele nieuwe pook van een x aantal 100 euro aan te schaffen.
Alvast bedankt
Groet erwin
- ED30Erwin
Re: Vraagje omlijsting dsg pook golf 5 ed30

Deze voor de goede orde
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Alleen compleet te krijgen -> 1K1713203AR XPR. Kost 300.- Ekkies.
- Jasond
- Type auto: Golf MKV GTI
Misschien idee om hem in dezelfde kleur te wrappen?

GOLF MK V GTI
- ED30Erwin
Ja dat is het zeker, ik heb toevallig wel een orginele pook gevonden op het net heb de vraag uitstaan of dit zwarte deel geheel onbeschadigd is
.
Dan wil ik hem graag hebben, zijn van die lullige plekjes in het intrieur had dit ook bij mijn mk4 4-motion
Bedankt voor t meedenken

Dan wil ik hem graag hebben, zijn van die lullige plekjes in het intrieur had dit ook bij mijn mk4 4-motion
Bedankt voor t meedenken

- Jasond
- Type auto: Golf MKV GTI
Ja erg zonde als die een beetje beschadigd is, ziet er gelijk een stuk minder uit vind ik.ED30Erwin schreef: ↑24 sep 2017, 13:22 Ja dat is het zeker, ik heb toevallig wel een orginele pook gevonden op het net heb de vraag uitstaan of dit zwarte deel geheel onbeschadigd is.
Bedankt voor t meedenken![]()
Succes ermee

GOLF MK V GTI
- ED30Erwin
Ja dat zijn van die kleine dingen waar je je al snel aan kunt ergeren! Nu ben ik nog niet eens zo kritisch, moet je nagaanJasond schreef: ↑24 sep 2017, 13:57Ja erg zonde als die een beetje beschadigd is, ziet er gelijk een stuk minder uit vind ik.ED30Erwin schreef: ↑24 sep 2017, 13:22 Ja dat is het zeker, ik heb toevallig wel een orginele pook gevonden op het net heb de vraag uitstaan of dit zwarte deel geheel onbeschadigd is.
Bedankt voor t meedenken![]()
Succes ermee![]()