Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Ben net nieuw op het forum, i know voorstel topic etc. Moet ik nog even doen.
Heb sinds paar dagen een golf 5 gti met een r20 motor gekocht, Bull x uitlaat van voor tot achter, hpfp upgrade, hg motorsport carbon intake.
Helaas heb ik geen vermogensrapport van de auto, maar dat is op jullie meeting dus mogelijk (is daar nog ruimte voor?)
In hoeverre zijn de waardes van deze bank te vergelijken met die van JD? Omdat de meeste daar op de bank staan wil ik mijn waardes graag daarmee kunnen vergelijken om te weten of ernog wat uit te halen is of niet.
Kom zo goed als zeker naar de meeting, tenzij het een hele natte dag wordt.
Als het goed is zou ik stage 3 nu hebben, ca 350pk en 450nm.
Werkzaamheden zijn gedaan door BE Performance.
Niemand????
Gaat er toevallig iemand de bank op die al eerder bij jd op de bank heeft gestaan?
Ben net nieuw op het forum, i know voorstel topic etc. Moet ik nog even doen.
Heb sinds paar dagen een golf 5 gti met een r20 motor gekocht, Bull x uitlaat van voor tot achter, hpfp upgrade, hg motorsport carbon intake.
Helaas heb ik geen vermogensrapport van de auto, maar dat is op jullie meeting dus mogelijk (is daar nog ruimte voor?)
In hoeverre zijn de waardes van deze bank te vergelijken met die van JD? Omdat de meeste daar op de bank staan wil ik mijn waardes graag daarmee kunnen vergelijken om te weten of ernog wat uit te halen is of niet.
Kom zo goed als zeker naar de meeting, tenzij het een hele natte dag wordt.
Als het goed is zou ik stage 3 nu hebben, ca 350pk en 450nm.
Werkzaamheden zijn gedaan door BE Performance.
Niemand????
Gaat er toevallig iemand de bank op die al eerder bij jd op de bank heeft gestaan?
Ps is er nog een gaatje voor meting?
Deze bank geeft wel wat minder vermogen weer dan bij JD, voornamelijk door een mindere koeling en wat meer slip van de rollers.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
bluetiger schreef: ↑03 okt 2017, 12:23
Deze bank geeft wel wat minder vermogen weer dan bij JD, voornamelijk door een mindere koeling en wat meer slip van de rollers.
Bedankt! aan zo'n antwoord heb ik wat.
Dan hou ik het rollen bij JD mocht ik in de toekomst dingen gaan veranderen dan zit jd voor mij op gunstige afstand.