Lekkere score! .
ben benieuwd wat je hebt laten vervangen om aan dit vermogen te komen.
CDL motor als basis?
zaterdag 4 november kan ik uitdraai posten , ben benieuwd naar mijn score

Damn, dat is wel een kostenpost zo.
mooie score!.hondema1980 schreef: ↑11 nov 2017, 19:47 349 pk en 467 nm met een S3 SB met 128.000km en 75% BP98 en 25% euro 95. Wel:
-carbon cleaning
-katmod
-nwe ... bougies
-GFB DV
-Stage 2 op maat
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Moet de auto nog effe keertje door wasstraat halen en paar kiekjes maken voor een voorsteltopichondema1980 schreef: ↑11 nov 2017, 22:16 Jeffrey mooie topwaarden, echter hij piekt veel te veel. Die andere uitdraai ia wel heel goed. Mooi koppelverloop en die wagen rijdt denk ik heel lekker. Heb je ook een upgrade koppeling/vliegwiel? Als je ook een voorsteldraadje hebt dan hoor ik het graag, ga ik hem even lezen
Normaal hoeft dit niet, alleen wanneer ze het subframe (sommige doen dat) eronderuit hebben gehaald.hondema1980 schreef: ↑19 dec 2017, 21:06 Weet iemand hier of je bij een golf R of Audi S3 (haldex) de auto opnieuw moet uitlijnen na montage van een Sachs Performance koppeling + DM vliegwiel? Ik kreeg dit te horen, maar vind het een raar verhaal
Mijn tdi ook het hele subframe moest ervanonder. Om de roerfilter eruit te krijgen simpel weg geen plek om hem eruit te halen.Demon schreef:Ik heb mijn R terug (moeten) laten uitlijnen na plaatsing van sportcat.
Grtjs Demon
Toch vreemd, wij doen dat nooit, hooguit bij het MQB platform. Maar daar hebben we weer een tool voor dat het subframe op dezelfde plek terug gezet wordt.Benni1991 schreef: ↑26 apr 2018, 12:24Mijn tdi ook het hele subframe moest ervanonder. Om de roerfilter eruit te krijgen simpel weg geen plek om hem eruit te halen.Demon schreef:Ik heb mijn R terug (moeten) laten uitlijnen na plaatsing van sportcat.
Grtjs Demon
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Jazeker goed idee!Edition30 schreef:Laatste update in de 1e post (totaaloverzicht) is al weer een tijdje geleden. Vinden jullie het leuk als ik deze weer helemaal compleet maak tot en met nu?
Lijkt me een prima idee om dit bij te houden. Succes, zal wel even een werkje zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten